fbpx

升起的滑动巴士来了,已经运送了第一批乘客

Dvignjeni mega avtobus TEB.

早在5月份,这似乎还只是科幻小说(这只是北京第十九届国际高新技术成果展上的模型),但今天,全顺高架巴士公司的高架滑行巨型巴士已经成为现实,并且已经“行驶”起来。到或它飞越秦皇岛的中国街道,并成功通过了首次试运行。让我们提醒您,这是一辆可运载1200人的巨大凸起巴士,它在双车道道路上方的轨道上滑动,汽车可以在其下方安全行驶!

Kitajska slovi kot dežela prometnih infarktov. Prometni kolapsi so postali del kitajske folklore, na katero pa niso ponosni, zato iščejo načine, kako omogočiti večjo pretočnost gore pločevine in zmanjšati onesnaženost zraka.

Dvignjeni avtobus je že uspešno opravil svojo prvo testno vožnjo.
Dvignjeni avtobus je že uspešno opravil svojo prvo testno vožnjo.

Maja 2016 je podjetje TEB predstavilo maketo, ki je kot ideja tlela že od leta 2010, dvignjeni gigaavtobus, ki je videti kot predor, pod katerim bodo vozili avtomobili, sam pa se bo premikal po tirih ob straneh dvopasovne ceste.


Če se je tedaj to zdela samo divja ideja in prelepo, da bi bilo res, je bilo nedavno na kitajskih cestah ali bolje nad njimi že moč opazovati 原型 na delu. Resda je opravil samo 300米 poti, a da so od makete do delujočega vozila prišli tako hitro, to je v vsega treh mesecih, je naravnost fascinantno.

阅读更多: 特斯拉超级工厂——世界上最大的工厂开业


Konstruktorju avtobusa, ki ima zmogljivost 40 vlakov, Song Južou se je kot poskusni zajček ponudila peterica kitajskih mest, in sicer Činhuangdao, Nanjang, Šenjang, Tiandžin in Žukou, ki jih zaradi naglega povečanja prometa tare čezmerna onesnaženost zraka in nepopisna gneča na cestah. Izdelava vozila stane 4,5 milijona ameriških dolarjev, kar je vsega šestnajstina cene vlaka podzemne železnice, poleg tega pa ne zahteva velikih posegov v prometno infrastrukturo, saj ga poganjata elektrika in sončna energija. Avtobus, ki ne moti prometa, bo v popolnosti, vsaj tako obljubljajo kitajski inženirji, zaživel že v letu dni. Če smo se jim še maja smejali, se jim zdaj ne bomo!

Dvignjeni drseči megaavtobus:

Še včeraj maketa …

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。