fbpx

捷豹 I-Pace:捷豹转向电力

捷豹 I-Pace

捷豹 I-Pace 是一款概念电动跨界车,预示着捷豹将进军电动汽车领域,同时也宣告了 SUV 系列的完善,现在它与这款“野猫”的首款 SUV F-Pace 车型展开竞争。 I-Pace的底部内置了锂离子电池,客舱一反常态地向前推。

捷豹 je še pred odprtjem avtomobilskega salona v Los Angelesu predstavil koncept I-Pace, srednje velikega športnega terenca, ki napoveduje skorajšnji vstop te britanske znamke na trg električnih vozil, kjer se konkurenca vse bolj gosti. Čeprav prostorneža pri Jaguarju naslavljajo s športni terenec, ima številne karakteristike kombilimuzine (postavljen je precej visoko).

Kljub temu, da bo Jaguar I-Pace serijski šele leta 2018, ga lahko naročite že sedaj.
Čeprav bo Jaguar I-Pace serijski šele leta 2018, ga lahko naročite že zdaj.

Koncept Jaguar I-Pace žene par elektromotorjev, ki skrbita  vsak za svoj par koles. Ima 400 KM (294 kW) sistemske moči in 700 Nm navora. Pospešek do 100 km/h naj bi znašal pribl. štiri sekunde. V hiši razvita baterija 90 kWh  prinaša do 500公里 avtonomije na polnjenje (v skladu s ciklusom NEDC) in omogoča hitro polnjenje. Po vzoru Tesle Motors tudi Jaguar za I-Pace že zbira naročila (brez pologa), čeprav bo serijski iPace na trg prispel šele v drugi polovici leta 2018.

阅读更多: 捷豹XF:英伦魅力


Prvi električni Jaguar bo neposredni tekmec električnima crossoverjema Audija in Mercedes-Benza. Prostor, ki ga je odstopil motor, so pri Jaguarju izkoristili za povečanje notranjosti (posledično ima 两个行李舱, enega spredaj in enega zadaj). Imel bo 重心低 in posledično odlične vozne lastnosti, sicer pa so oblikovno prepisovali kar pri modelu F-佩斯. Armaturno ploščo so potisnili bolj naprej.

Galerija – koncept Jaguar I-Pace:

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。