fbpx

Kakšne bi bile najbolj znane osebe vseh časov kot sodobni hipsterji?

Kako bi najbolj znane osebe vseh časov bile videti kot sodobni hipsterji?

Sodobni hipsterski trend je zagotovo nekaj, kar je v zadnjih letih doživelo razmah tudi na naših tleh. Hipstersko kulturo se pogosto povezuje z alternativnim videzom, v svoji vsebini pa je ta veliko več kot zunanja podoba. Ne moremo pa oporekati, da so s svojimi posebnimi kosi oblačil hipsterji postavili nove ‘modne smernice’. Kako pa bi se v tej vlogi znašle najbolj znane osebe vseh časov?

Polemik o hipsterski kulturi v našem okolju je veliko – nekateri ta pojem povezujejo z vedenjskimi, slogovnimi in nazorskimi lastnostmi, kar naj bi hipstersko kulturo tudi 代表. Drugi pa trdijo, da pravih hipsterjev v našem okolju ni, saj se ‘pri nas’ ta pojem veže zgolj na zunanji videz, s katerim želijo posamezniki doseči naziv hipsterja.

Ne glede na definicije, ima videz zagotovo pomembno vlogo, saj prek njega osebo pogosto identificiramo kot pripadnika hipsterske kulture. V tem kontekstu tudi Amit Shimoni, ilustrator iz Tel Aviva, ustvarja serije fotografij z nazivom HIPSTORY, na katerih prikazuje, kako bi bile videti najbolj znane osebe, če bi se prilagodile sodobnem hipsterskemu trendu.

Vsaka izmed oseb, ki jo v ilustraciji prikaže, dobi svojo unikatno interpretacijo, ki temelji na njenem resničnem življenju. Tako lahko vidimo na Obami tetovažo njegove najljubše knjige Moby Dick, Einstein se lahko pohvali s poslikavo nobelove nagrade, Princesa Diana pa z označbami, ki nakazujejo na njen aktivizem.

Že od leta 2014 umetnik ustvarja te posebne ilustracije, pred kratkim pa je objavil serijo novih fotografij, ki prikazujejo, kako bi se Frida Kahlo, Pablo Picasso, Salvador Dali, Vincent Van Gogh in Andy Warhol znašli kot 潮人.在 umetnikovi spletni strani si lahko ogledate tudi, kako so Vladimir Putin, Angela Merkel, Kim Džong Un ali Hillary Clinton videti kot hipsterji.

Galerija slik – Sodobni hipsterji

更多信息

更多信息:
hipstoryart.com

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。