fbpx

如何在周日早午餐中选择最好的菜肴

对于我们所有喜欢健康饮食的人来说,菜单上看似健康均衡的菜肴实际上是一个真正的陷阱。那么周日早午餐该选择什么呢?

Čeprav je šele torek, marsikomu misli že uhajajo k vikendu. In nedeljski brunchi so nekaj najboljšega, saj je to čas, ko si končno vzamemo čas zase in svoje prijatelje ter dobro hrano, ki poteši tudi lakoto tistih, ki so si večer prej privoščili kakšen koktajl preveč. Ker pa se rado zgodi, da obroki, ki delujejo zdravo, v resnici vsebujejo več kot vrtoglavih 1.000 kalorij, izogibanje posodici s hrustljavim kruhom ni vse, na kar moramo paziti pri izbiri svojega obroka.

Vsekakor nam je vsem jasno, da maslo, bel kruh in mastni prelivi niso najboljša izbira. Toda kaj potem naročiti?

Privoščimo si:

1. omleto iz beljakov z zelenjavo in mocarelo. Namesto mastne priloge, kot je ocvrt krompirček, izberimo polnozrnat kruh, solato ali sadno solato.
2. solato s piščancem. Namesto goste bele polivke izberimo nezačinjeno različico in prosimo za aromatični balzamični kis.
3. kuhan riž in piščančja prsa z žara. Ponovno izpustimo polivko in si za prilogo raje privoščimo veliko solato iz solatnega bara.
4. V kolikor restavracija premore ponudbo zajtrkov, si privoščimo zdravo ovseno kašo s svežim sadjem, ki vsebuje veliko manj sladkorjev kot sušeno sadje.

Izogibajmo se:

1. palačinkam. Tudi, če so polnozrnate narave in se zato slišijo bolj zdravo, so palačinke visokokalorična bomba. Polite z raznimi sirupi in okrašene s kupi smetane vsekakor niso najbolj zdrava izbira.
2. procesiranemu mesu. Klobase, tudi tiste iz puranjega mesa, so polne nezdrave soli in običajno “skuhane” v olju. Ne pozabimo, da so za izdelavo tovrstnih izdelkov uporabljeni le najslabši kosi mesa.
3. mafinom, torticam in ostalim kolačkom. V kolikor imamo željo po sladkem, izberimo zdravo presno torto ali sladoled, ki ne vsebuje laktoze in je narejen iz svežega sadja ali riževega mleka.
4. Naravni pomarančni sok, limonada in osvežilni ledeni zeleni čaj bodo primernejša izbira kot gosti sok s smetano, vroča čokolada ter bela kava.

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。