就在一个多月前,起亚在洛杉矶车展上展示了K900车型,这是其进入高级汽车级别的门票。
Kako resno so se lotili naloge pri kia priča tudi TV oglas, ki se je predvajal med finalom 超级碗-a, za katerega je kia odštela mastne denarce ter kupcem subtilno sporočila, da postavlja nova merila v premium razredu.
一辆车 po vsej verjetnosti evropskih cest, zaradi kijine diferenciacije trgov, ne bo dožilvel. Vseeno pa lahko zapišemo nekaj vrstic in mu namenimo nekaj pozornosti.
Limuzina, ki prenos moči podaja na zadnji par koles naj bi predstavljala direktno konkurenco bmw-jevem razredu 7, mercedesovem razredu S in audijevi 8-ci. Motorna zasedba je tipično ameriška z dvema bencinskima motorjema, ki razvijeta od 311km do bogatih 420km. Oba z novodobnim automatskim osem stopenjskim menjalnikom, to limuzino poženeta do premium številk.
Design – preveč kroma
Prevzeta platforma Hyundai Equus-a narekuje zunanje mere vozila, ki so največje v razredu. Platišča v tipičnih serijskih velikost 19” dajejo pečat izjemno dolgi silhueti vozila, ki povzema nekatere oblikovne prijeme manjših vozil kia. Na prvi pogled nekoliko zmoti le prekomerna raba kromiranih elementov, ki niso več najbolj zaželjen detail na vozilih.
Ogled galerije – Kia K900