如果世界上交战的超级大国不能就和平、尊重和和谐共处达成一致,那就有时尚。这两个时尚巨头的走到一起表明,即使只有四种鞋子设计也可以实现国际统一。
为了 可口可乐 vemo, da že več kot 132 let povezuje ljudi po vsem svetu. Tudi letos ta gigant ni opustil svojega 使命, saj se je že tretjič združil s podjetjem 基思, s katerim sta ustvarila ikonično kolekcijo čevljev Kith x Coca-Cola Converse, ki ima zelo posebno 信息. Kolekcijo navdihujeta dve vrednoti – mednarodna enotnost 和 skupnost.
Ta občutek je navdih za novo zbirko, ki vsebuje moške in ženske ikonične čevlje Converse Chuck Taylor v štirih vzorcih, na katerih je zelo pomembno 信息. Na vsakem čevlju je namreč logotip Coca-Cole v štirih jezikih: kitajščina, angleščina, francoščina 和 ruščina, s katerim želijo doseči mednarodno enotnost in skupnost.
中国 je predstavljena z rumeno barvo in rdečim vezenjem, 美国 z rdečo barvo in belim vezenjem, 法国 z modro barvo in rdečim vezenjem ter 俄罗斯 z belo barvo in modrim vezenjem. Vsi štirje slogi čevljev so opremljeni s sivobelimi vulkaniziranimi podplati, na katerih je še prosojni zeleni zunanji podplat, ki obudi spomin na klasično steklenico 可口可乐.
Poleg čevljev so pripravili tudi 60 slogov oblačil za vse štiri letne čase, saj kolekcija vključuje jakne, jopice, majice, hlače, kopalke in drugo. Okrašena pa so s klasičnimi logotipi Coca-Cole v različnih jezikih: arabščina, kitajščina, angleščina, hebrejščina, japonščina 和 ruščina.
Kolekcijo oblačil si lahko ogledate na Kith spletni strani, pokukajte pa tudi v galerijo slik, kjer so najbolj hudi čevlji Kith x Coca-Cola Converse, za katere boste odšteli 150 ameriških dolarjev (preračunano 130 evrov).
Galerija slik – Kith x Coca-Cola Converse
更多信息:
kith.com