fbpx
克里斯蒂安·波德戈尔尼克

Kristjan Podgornik,访问斯洛文尼亚的名人的第一个接触者

当这位世界锻造之星访问斯洛文尼亚时,她的日程安排几乎肯定包括与克里斯蒂安·波德戈尔尼克 (Kristjan Podgornik) 在一起的时间。这位年轻而干劲十足的企业家是名人伴游机构 Unison 的创始人,通过该机构,他亲自参与了最高级别的个性化体验的创造和组织。他的客户都是世界顶级名人,他们来斯洛文尼亚是为了商务或纯粹为了享乐。

V letih ustvarjanja za najbolj zahtevne goste se je 波德戈尔尼克 spoznal z vrsto znanih obrazov, med njimi s slovitim igralcem Johnom Malkovichem, slavnimi tenoristi Placidom DomingomJosejem Carrerasom ter reperjem dueta LMFA, Redfoojem. Na družabnih prireditvah je spoznal tudi igralca Willa SmithaSamuela L. Jacksona ter več drugih zvezd.

Močno razumevanje izbornih okusov Kristjan združuje s podrobnim poznavanjem gostinske in doživljajske ponudbe v Sloveniji. Zvezdniško ponudbo vedno prilagodi gostu, njegovim potrebam in željam, a vsakič gre še dlje od pričakovanj in ponudi nepozabno doživetje, ki ga drugje ne bi mogli izkusiti.

Ustvarjalec najboljšega darila

Poleg sodelovanja s svetovno zvezdniško elito Podgornika odlikuje tudi močna podjetniška žilica in nezmotljiv čut za kakovost. Zasnoval in ustvaril je blagovno znamko 黄金体验, katere paradni konj je vrhunsko ekstra deviško oljčno olje Golden, ki slovi po delcih 24-karatnega zlata. Kakovost tega prestižnega olja je bila v tujini večkrat nagrajena, njegov sloves pa je dosegel kuharje z Michelinovo zvezdico, holywoodske zvezde, celo trenutno ameriško prvo damo slovenskega rodu, Melanio Trump. A Podgornik vztraja, da je olje Golden več kot le kulinarični presežek.

Olje pooseblja bistvo izkušnje 黄金体验, ki poudarja užitek v življenju, potovanjih, vrhunski kulinariki ali nepozabni družbi. Z močnim čutom za podrobnosti in pomenom celostne izkušnje darovanja je Podgornik poskrbel tudi za izjemen videz izdelka. Vsaki steklenički olja Golden, ki je sama po sebi umetniško delo, je dodana personalizirana kartica s posvetilom. Njegovo oljčno olje hladno stiskajo v Slovenski Isti, ki slovi kot ena najboljših regij za pridelavo oljčnega olja. V vrhunski surovini pa je Podgornik videl še večji potencial. Obogatil ga je z delci 24-karatnega zlata in zaščitil v ročno izdelani žametni šatulji z zlatimi detajli. A zanj je olje več kot izdelek. Cilj Podgornikove blagovne znamke Golden je ustvariti užitek deljenja. “Vsak prejemnik darila Golden bi ga moral deliti s svojimi bližnjimi na vrhunskem dogodku, večerji, pogostitvi. Le na ta način lahko zlato olje izpolni svoj namen in postane popolno darilo.”

Če kdo, Podgornik razume ekskluzivnost

克里斯蒂安·波德戈尔尼克 je bil že od mladih nog obkrožen z estetiko, saj je rasel z umetniškimi deli v očetovi umetniški galeriji. Izpostavljenost mojstrom platna in skulptur je nedvomno oblikovala njegov čut za lepoto, ekskluzivnost in pomen rokodelstva. Ker razume potrebe VIP strank ter obenem pozna čare Slovenije, Podgornik pri vsakem gostu presega njegova pričakovanja, ne glede, kako visoka so. Leta sodelovanja z zvezdniki so njegov krog znancev močno razširila. Še danes ostaja v stiku z mnogimi svetovno znanimi obrazi, podjetniki in vplivneži, kot so Mohamed Hadid, Mario Balotelli, John Malkovich in drugi. Podgornik bo tako tudi po koncu trenutnih potovalnih omejitev ostal magnet za prihod zvezdnikov v Slovenijo, saj stavi na iskrene in dolgoročno dobre odnose, ki v svetu slavnih niso vedno stalnica.

更多信息

Instagram的 @kristjanpodgornik
Instagram的 @黄金体验

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。