CLS十多年前的出现,开创了一个新的细分市场,并由此开启了四门轿跑车的潮流。它随着时间的推移而不断发展,几年前它还有一个带有 Shootbrake 背包的兄弟。但这并不重要。就其外观而言,CLS绝对是梅赛德斯车队中最优雅、同时最奢华的汽车。在某种程度上,来自一个完全不同的世界。这很好,或者说非常好。
Mercedes Benz CLS živi v svetu iracionalnih čustev, ki mu podležejo tisti potencialni kupci z ljubeznijo do drugačnega in prestižnješega. Njegova pojava je iracionalna, a hkrati tudi tako zelo naravno logična. S svojo kontraverznostjo, proti logiki, dokazuje da tovrstni koncepti avtomobilskega sveta lahko doživijo uspešne zgodbe. Začetnik razreda štirivratnih kupejev, še vedno ostaja na samem vrhu razreda, tako po izgledu, tehniki, kot po prestižu.
Idealen sopotnik na dolgih potovanjih, ko se voznik ujame v brezdelju in brezkrbnosti delovnega okolja in pozabi na šume vsakdana. CLS v vožnji prepriča, saj je tako enostaven in preprost, da je z njim potovanje že skoraj dolgočasno. Nekakšna antiteza realnosti, ki nam lahko le pove, da gre za izjemno vozilo z izjemno tehniko.
Le ta omogoča, da voznik tudi po 300 kilometrih prevoženih v enem kosu na cilj pride v enaki ali boljši fizični kondicij, kot je pot pričel.
Razlog tiči v skoraj popolnih sedežih vozila, ki poleg več kot izdatnih funkcij nastavitev sedeža premorejo tako gretje, kot hlajenje sedežev. 空气动力 sistemu blaženja, ki neravnine na cesti požira s predvidevanjem in tako ustvarja skoraj simfonične občutja usklajenosti podvozja in karoserije.
Tempomatu, prilagodljivim dolgim lučem, led inteligentnim sistemom osvetljevanja cestišča, kameri za boljšo vidljivost ponoči, sistemom za ohranjanje varne smeri in kopici drugih pomagal, ki vozniku odvzamejo del skrbi in mu omogočajo koncetracijo na njegovo osnovno opravilo … užitek v vožnji.
In ta je izjemen, saj karoserija zrak reže brez slišno in v notranjost ne prepušča zvoka zračnega upora ali cestišča. Na trenutke podvomiš o tem kaj se skriva pod motornim pokrovom. Dizel praktično neslišen, vsaj do trenutka, ko ga ne zbudiš in iz njega potegneš razlog za nasmeh na ustih. CLS je to kar obljublja, je kupe in takšni so občutki v vožnji.
Avto praktično nima bočnega nagibanja in se ceste drži kot klop, pri tem pa je to eno redkih vozil, kjer je prag zdrsa tako zelo visoko, da ga povprečni voznik CLS-a, nikoli ne bo namerno dosegel. Deloma za te občutke poskrbi tudi 4 MATIC, pogon na vsa 4个轮子. 195 kW in 266 konjev pomeni, da je pod pokrovom zadosti energije tudi za bolj igrivo vožnjo. 25 odstotkov več navora, kot ekvivalenten Audi A7, pomeni da so občutki enostavno boljši, oziroma konkretnejši.
Skoraj nečuten in lepo odziven 7 stopenjski menjalnik v kombiaciji z motorjem dizel motorjem z osnako 350 CDI s 6 valji, pomeni kombinacijo, ki vas bo navduševala tudi na bencinskih črpalkah, saj poraba znaša skromnih 7 litrov. Pri tem pa je pomembno zavedanje, da avtomobil pospeši od 0 至 100 公里/小时 v slabih 6.4 sekunde ter popolnoma brez težav doseže 250公里/小时, kjer vaše podiranje hitrostnih rekordov omeji elektronika. CLS je vse, kar lahko od mercedesa pričakuješ in še več.
Tisto nekaj več je vsekakor 魅力 和 impozantnost vozila, ki s svojimi 5米 dolžine naredi vtis. Tisti, ki pravijo, da dolžina ni pomembna, bodo prepričani o nasportnem, ko bodo za volanom CLS-a opazili zavisti polne poglede moških in nežne nasmehe žensk, ki skupaj in po vrsti dokazujejo, da ima CLS posebno karizmo. Takšno, ki je iz nekega drugega bolj harmoičnega sveta.
更多信息:
mercedes-benz.com/cls
Cena testnega vozila po ceniku: 122.669 evrov
Nakupna informacija – testno vozilo: CLS 350CDI 4 MATIC