fbpx

梅赛德斯-奔驰 GLE 延续了久负盛名且具有越野天赋的 M 级轿车的优势

梅赛德斯-奔驰GLE

戴姆勒将把更新后的M级带到“纽约”的展厅,并根据新车型命名法将其命名为GLE。大部分设计变化都在车头和内部,这更让人想起C级和S级,新的混合动力版本的发动机,仅靠电力就能行驶30公里,平均排放量仅为78排放到大气中的二氧化碳克数。现在他听到了梅赛德斯-奔驰 GLE 这个名字。

Ko eden od članov “nemške svete trojice” predstavi nov model, potem se zadeve začno hitro premikati tudi pri ostalih dveh konkurentih. Tako je po lanskoletni predstavitvi novega 宝马X5, 奥迪 pred kratkim napovedal tudi povsem novega Q7, pri Daimlerju so glede na to pohiteli in 装修过的 tudi svojega aduta aktualni razred M. V skladu z novo nomenklaturo so mu pri Mercedesu srednje velikemu hišnemu terencu namenili tudi novo ime in sicer ta po novem sliši na ime Mercedes-Benz GLE.

Notranjost bo glede na globino lastnikove denarnice lahko pričakovano prestižna, na seznamu doplačil tako ne bodo manjkali niti designo usnje in večino danes znane napredne tehnike.
Notranjost bo glede na globino lastnikove denarnice lahko pričakovano prestižna, na seznamu doplačil tako ne bodo manjkali niti designo usnje in večino danes znane napredne tehnike.

Kar se tiče mer in oblikovnega poslanstva se Mercedes-Benz GLE ni oddaljeval (pretirano) od aktualnega razreda M, največ sprememb je, kot je bilo za pričakovati, skoncentriranih na prednjem delu vozila. In sicer okoli svetil, maske motorja in odbijača pod njo, na zadku pa so prav tako spremenjena svetila, odbijač in izpušne cevi, ki so del slednjega.

阅读更多: 城市测试 – 梅赛德斯-奔驰 CLS 350 CDI 4matic

Spremembe so tudi znotraj in sicer so nekako v stilu ali koraku z novima generacijama razredaov C in S, kar se pozna pri redizajnirani sredinski konzoli, predvsem na podaljšku in na delu, ki je rezerviran za osrednji zaslon, ki po novem 停顿 tudi “command infotainment” sistem. Omeniti velja tudi 9G-Tronic prestavno avtomatiko ter sisteme collision prevention assist plus, sitronic plus, magic vision control in agility control in še bi lahko naštevali.

Terenski ali "off road" paket bo vseboval tudi zračno vzmetenje in številne programe delovanja, s čimer lahko postane GLE pravi hribolazec. Čeprav ga boste v kakšno hujšo "grapo" zapeljali le s težkim srcem.
Terenski ali “off road” paket bo vseboval tudi zračno vzmetenje in številne programe delovanja, s čimer lahko postane GLE pravi hribolazec. Čeprav ga boste v kakšno hujšo “grapo” zapeljali le s težkim srcem.

Plusi pa so tudi na strani palete motorjev, kjer se zgodba prične pri različici GLE250D, pod katere oznako se skriva štirivaljni dizel z 150 kW ali 204 KM, višje je GLE300D z V6 dizlom v nosu in 190 kW (258 KM), na bencinski strani najdemo GLE400 z twin turbo V6 bencincem z 245 kW (333 KM) ter GLE 500 z twin turbo V8 agregatom in 320 kW (435 KM). Višek ponudbe bosta predstavljala različici GLE 63 AMG v dveh različicah, z 410 kW in 700 Nm navora in 430 kW in 760 Nm navora. Prva bo stotice pospešila v le 4,3 sekunde, slednja bo še desetinko hitrejša. Končna hitrost je kot je to že v navadi omejena na 250 km/h, komur to ne bo dovolj se lahko odloči tudi za AMG drivers package, ki med drugim najvišjo hitrost dvigne na 280 km/h. Piko na i ali oblje rečeno na e, pa predstavlja različica GLE 500e 4 matic, ki jo poganja bencinski motor iz različice GLE400 z 245 kW, ki mu bo v pomoč še 79 kW elektromotor. Slednja bo zmogla 30 km prevoziti tudi 仅仅 in samo 关于电力, povprečna poraba znaša 3,3 litra ali 78 gramov emisij CO2.

Prestiž bo v novem GLE lahko zapisan z velikim P in (na različne načine) izvezen tudi na foteljastih sedežih.
Prestiž bo v novem GLE lahko zapisan z velikim P in (na različne načine) izvezen tudi na foteljastih sedežih.

Mercedes-Benz GLE bo premiero doživel na prihajajočem salonu v New Yorku, ko bodo zanj znane tudi cene in datum prihoda na trge.

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。