今年巴黎车展最大的明星无疑是梅赛德斯Generation EQ概念车,它预示着梅赛德斯-奔驰品牌的不同时代。它承诺续航里程超过 500 公里,解决了困扰所有电动汽车的续航里程和电池问题。
Generation EQ je seveda kot vsaka konceptna študija precej futurističen izdelek, ki so ga postavili na ogromna platišča, ki merijo kar 21英寸, mu namenili srebrno barvo (Alubeam) in ga v detajlih pripeljali do tega, da deluje kot iz nekega drugega sveta. Avtomobil je na primer brez brisalcev 和 stranskih ogledal. Slednja nadomeščajo kamere. Poznavalci so hitro prepoznali namen Mercedesa, da kot prvo svoje povsem električno vozilo v prihodnosti ponudi prav športnega terenca in tako skoči v zelje tudi Tesli. Če pogledamo bolje, pa v konceptu prepoznamo GLC naslednjega desetletja.
Notranjost sledi zunanjosti in nam na centralni konzoli ponudi kar 24-palčno digitalno armaturno ploščo. Zasloni 触摸时 so tako zamenjali pravzaprav vse fizične gumbe v kabini. Dizajn je preprost, a vendar izjemno funkcionalen in izčiščen, saj ni nepotrebnih elementov. Zanimiv je tudi volan, ki prav tako vključuje OLED-zaslone za upravljanje s funkcijami avtomobila. Kamere vozila, ki nadomeščajo vzvratno ogledalo, pa projicirajo slike na zaslone v vratih vozila.
Moči je na pretek, saj Mercedes Generation EQ svojo moč tvori z uporabo dveh električnih motorjev, nameščenih na obeh oseh, in tako zagotavlja kombinirano moč 300 kilovatov oziroma malo čez 400 konjev, ta kombinacija tako zmore kar 700牛米 navora. Dovolj, da vas zalepi na sedež in da od 0 至 100 公里/小时 poletite v manj kot 五秒. Podatek, ki je za terensko vozilo prej izjema kot pravilo.
Zahvaljujoč baterijskim zmogljivostim, Mercedesov zeleni SUV omogoča doseg do 500公里 和 快速充电. Slednje pa naj bi bilo izjemno, saj naj bi Generation EQ v načinu hitrega polnjenja v slabih petih minutah pridobil energije za dobrih 100公里. Polnjenje pa bo mogoče tudi brezžično s polnilno ploščo, nameščeno pod vozilom na svojem domačem pakirnem mestu.
Zdi se, da smo vse bližje električni avtomobilistični stvarnosti.
更多信息:
梅赛德斯-奔驰.si