近年来,越来越多的名人和影响者推出自己的品牌,从而“吸引”追随者购买。什么 82% 客户 也就是说,他根据影响者的推荐决定购买。虽然越来越多的影响者提供可持续的时尚产品,但消费者越来越担心一些影响者正在鼓励人们对快时尚的不可持续的沉迷。在这样做的过程中,我们不应忽视这样一个事实:随着化学物质的存在,我们也在一点一点地毒害我们的衣服。
Študije so namreč pokazale skrb vzbujajoče dejstvo, da so škodljive kemikalije prisotne v skoraj vseh novih oblačilih in to ne glede na cenovni razred blagovnih znamk. Študija Nacionalnega inštituta za varovanje zdravje je v analizi ugotovila, da nekatere kemikalije sodijo med t. i. kemijske povzročitelje hormonskih motenj.
Zato se upravičeno lahko vprašamo, kako modne znamke vplivnežev vplivajo na naš planet, živali in ljudi. Poglejmo, ali so trenutno najbolj vroče modne blagovne znamke, ki so v lastni zvezdnikov in vplivnih oseb, tudi 可持续的?
NU-IN
在 Instagram 上查看此帖子
Stefanie Giesinger in Marcus Butler s svojo novo blagovno znamko Nu-in, ustanovljeno leta 2019 dokazujeta, da se moda in ekološka uporaba nikakor ne izključujeta. Dizajni njune znamke so minimalistični in dostopni, hkrati pa v koraku s trenutnimi modnimi in ekološkimi trendi. Blagovna znamka daje prednost okolju prijaznim materialom in tudi njihov izkoristek je maksimalen. Večino svojih odpadkov ponovno uporabi. Pri zmanjšanju vpliva na podnebje v svoji dobavi uporablja obnovljivo energijo, uporabljajo pa tudi materiale, ki omejujejo količino kemikalij ter odpadne vode, ki se uporablja v proizvodnji.
Day Won
在 Instagram 上查看此帖子
Day Won je blagovna znamka, ki jo je ustanovila manekenka 坎迪斯·赫芬. Gre za športna oblačila vseh velikosti, tudi plus size. Pri svoji izdelavi ne uporabljajo materialov živalskega izvora, temveč v večini uporabljajo recikliran material. Na primer, gamaše so narejene iz 80 odstotkov recikliranih steklenic. Njihovi izdelki so narejeni tako, da zmanjšajo količino odpadkov.
Good American
在 Instagram 上查看此帖子
品牌名称 Good American sta ustanovili 科勒·卡戴珊 in Emma Grede. Gre za svetovno znano znamko, ki ruši modne stereotipe, saj ponujajo oblačila za močnejše postave. Podjetje uporablja nekaj okolju prijaznih materialov – organski bombaž, nekaj pa je takih, ki so živalskega izvora – volna in usnje.
Fabletics
在 Instagram 上查看此帖子
Fabletics je znamka športnih oblačil za katero stoji svetovno znana igralka in mama Kate Hudson. Njena strast do motiviranja in podpiranja žensk jo je vodila do ustanovitve športne znamke. 品牌 uporablja malo okolju prijaznih materialov, ne uporablja pa materialov živalskega izvora. V podjetju ni zapisov in dokazov o zmanjševanju tekstilnih odpadkov, obnavljanju virov energij in odpravljanju ter zmanjšujejo nevarnost kemikalij.
伊纳莫拉塔
在 Instagram 上查看此帖子
伊纳莫拉塔 je znamka kopalk, ki jo je leta 2017 lansirala igralka in manekenka Emily Ratajkowski. Blagovna znamka pravi, da “zavrača utrujene stare mite o podobi telesa” in zajema “celoten spekter ženskih oblin”. Toda na žalost blagovna znamka nima preglednosti in ne sporoča dovolj informacij o okoljski politiki.
Tsuki
在 Instagram 上查看此帖子
Tsuki ponuja uniseks oblačila in izdelke za dom, ki sta jih ustvarila in oblikovala Felix Kjellberg in Marzia Bisognin (aka 皮尤迪派 in CutiePieMarzia), znani imeni Youtuba. Ni navedeno kakšne materiale pri svojih izdelkih uporabljajo, navajajo pa, da le ti niso živalskega izvora; kot so usnje, živalska koža, krzno.
Moody Me
Priljubljena YouTuberka in umetnica Tiffany Herrera – iHasCupquake je leta 2017 ustanovila znamko Moody Me. Kot sama pravi je videla kako zapravljiva in nečloveška je modna industrija in jo to želela spremeniti. Moto znamke je slavljenje življenja in vseh bitij, ki ga živijo. Vsa oblačila so veganska in brez krutosti do živali. Kljub tem pa znamka še vedno ne zagotavlja podrobnih informacij o okoljski politiki.
周一泳装
在 Instagram 上查看此帖子
公司 周一泳装 sta ustanovila avstralska manekenka Natasha Oakley in Devin Brugman. Gre za linijo kopalk, ki je znana po svojih ikoničnih ženstvenih oblikah, brezhibnemu prileganju telesa in trajni kakovosti. Kljub temu, da znamka uporablja okolju prijazne materiale, pa se pojavijo pomanjkljive informacije o zmanjševanju toplogrednih plinov.
Savage X Fenty
在 Instagram 上查看此帖子
Spodnje perilo pevke 蕾哈娜 – Savage X Fenty je zelo priljubljena blagovna znamka, ki svoje sledilce k nakupu nagovarja predvsem slogan dobrega počutja, seksipilnosti, svežine in zabave, takšna kot je pevka tudi sama.
We Wore What
在 Instagram 上查看此帖子
Danielle Bernstein je ustanoviteljica in obraz svetovnega modnega bloga Weworewhat z več kot 2,5 milijona sledilcev. Danielle je svojo blagovno znamko ustanovila leta 2016. Blagovna znamka nima jasnih informacije o tem, kako zmanjšuje svoj vpliv na ljudi, planet in živali.
鲁杰
在 Instagram 上查看此帖子
鲁杰, ki jo je leta 2016 ustanovila francoska manekenka in igralka Jeanne Damas, ponuja enostavna, ženstvena oblačila s pariškim stilom. Vendar blagovna znamka nima jasno izpostavljene okoljske politike.
Elizabeth and James
在 Instagram 上查看此帖子
Znamko sta oblikovali slavni sestri dvojčici Ashley Olsen in Mary-Kate Olsen, ki uteleša sproščen pristop k oblačenju z igrivo in prefinjeno senzibilnostjo. Na žalost je to še en primer znamke, ki ponuja premalo ustreznih informacij o tem, kako zmanjšuje svoj vpliv na ljudi, planet in živali.
维多利亚·贝克汉姆
在 Instagram 上查看此帖子
维多利亚·贝克汉姆 je svojo istoimensko modno znamko ustanovila leta 2008. Od takrat je postala glas sodobnega minimalizma, ki slavi po močnem občutku prefinjenosti, a o vplivu blagovne znamke na planet, ljudi in živali ni veliko znanega.
Kendall + Kylie in Skims
在 Instagram 上查看此帖子
品牌 KENDALL + KYLIE 和 SKIMS sta eni bolj vročih znamk v tem trenutku. Prvo sta ustvarili zvezdnici Kendall in Kylie Jenner. Drugo pa je ustanovila njuna polsestra Kim Kardashian. Žal pa njihove znamke ne opisujejo pristopa trajnostne mode. Zanjo je namreč značilno, da oblačila nosimo dlje časa, da so narejena iz razgradljivih materialov, ne škodujejo okolju in pri njihovi proizvodnji ne izkoriščajo delovne sile.
Predvsem, ko gre za slavne ljudi in njihove blagovne znamke se je še posebej potrebno zavedati trajnostne mode ter vpliva na ljudi in okolje. Namreč oni so tisti, ki imajo vpliv na svoje sledilce.