fbpx

最有趣的 iPhone X 版本就在这里

苹果的主题演讲活动尘埃尚未落定,他们在会上展示了新款 iPhone X,但……好吧,尘埃又开始升起。嗯,这就是这些事件的实际情况。想知道我们在说什么吗?关于那些设计了最有趣、最奇怪的设计的设计师,我们找不到更好的术语:iPhone X 版本!

je podjetje iz Los Angelesa, ki združuje najbolj elitne industrijske oblikovalce, fizike, inženirje in tržnike. Z izjemno kompleksnimi postopki izdelujejo luksuzne tehnološke napravice iz najredkejših materialov, ki si jih privoščijo lahko le najbogatejši. Tokrat so se lotili iPhona X, kolekcijo pa so poimenovali Lux iPhone X Collections.


Če se vam Applov iPhone X zdi nekoliko drag, počakajte še malo, da vam razkrijemo ceno Brikkove različice. Vse so opremljene z 256 gigabajti prostora za shranjevanje5,8-palčnim OLED-zaslonom, a tu se njihove poti malo razidejo. Hrbtno stran telefonov iz kolekcije Lux iPhone X Mono krasi steklo, v katerega so lasersko vgravirali vzorce. Stranice ohišja so iz 24-karatnega rumenega zlata, 18-karatnega roza zlata 或者 platine 950. Cena za telefon iz te kolekcije znaša 6.300 evrov. Telefoni Lux Iphone X Classic grejo korak dlje in so v celoti oblečeni v materiale, ki se nahajajo v stranicah prej omenjenih telefonov, zato je cena za 2.000 evrov višja。收藏 Deluxe ima 3 različice, in sicer Single, Double in Triple. Razlikujejo se samo v številu vrstic, ki jih tlakujejo diamanti in se bohotijo v obliki heptagrama na hrbtni strani telefonov. Cena za Single je 10.800 evrov, 为了 Double 12.500 evrov, za Triple pa kar 18.400 evrov. Kolekcija Haute, predzadnja, je kolekcija po naročilu. Uporabite lahko izjemno drage kamne, diamante ter si date vgravirati svojo logotip ali inicialke. Za to boste morali odšteti kar 41.800 evrov. A zmagovalka je kolekcija Ingot! S svojima različicama Ingot 108 或者 Ingot 250, ki vsebujeta 108 或者 250 gramov 24-karatnega suhega zlata, podira vse rekorde. Ingot 108 stane toliko kot telefon Haute, za različico Ingot 250 pa boste odšteli vrtoglavih 58.600 evrov.

Pa recite, da tole ni vsaj malo bizarno!

Galerija – Najbolj bizarna različica iPhona X je tu

更多信息

更多信息:
布里克网

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。