fbpx
照片:丰田

这些是2020年最畅销的车型

Te znamke in avtomobile so kupci največkrat izbrali v letu 2020

2020年,全球汽车市场因新冠危机而受到震动。然而,传统上,那些在斯洛文尼亚不是最受欢迎但仍然有货的车型仍然处于销量榜首。这也是我们决定回顾世界汽车品味、检查研究并写下 2020 年表现最佳的汽车品牌的原因。

Ne veste, kateri so najbolje prodajani modeli avtomobilovnajbolj priljubljena znamka na svetu v letu 2020? Za vas smo sestavili seznam desetih najboljših!

Skupina Volkswagen je imela največji tržni delež, medtem ko ima 丰田 še vedno najbolj zaželen svetovni avtomobil: Toyota Corolla namreč ostaja najbolje prodajani svetovni model. Prav tako pa je ta znamka najuspešnejša pri prodaji med vsemi avtomobilskimi znamkami.

Toyoto Corollo lahko kupite tudi v Sloveniji in je edina v ponudbi vseh slovenskih trgovcev, ki za ceno nekaj nad 17 tisočakov ponuja vse asistenčne sisteme ter radarski tempomat in vzvratno kamero. (Toyota Corolla Sedan 1.6. VVT-i Luna). Atributi, ki globalno prepričajo.

TEST: Nova Toyota Corolla

In prav atribut cene, opreme, pregovorne Toyotine kakovosti iin ohranjanje poprodajne vrednosti, Toyoto Corolla globalno postavljajo na prvo mesto. Ljudje se prav pri tem modelu izkažemo za izjemno pragmatične kupce in to kar v svetovnem merilu, ne glede na narodnost in kulturološko ozadje. Toyotini atributi prepričajo pragmatičnega in racionalnega “svetovnega” kupca.

V zanimivi analizi, ki smo jo zasledili na straneh tržnih analitikov Focus2move, ne bomo samo preučili, katera skupina proizvajalcev je bila lani po prodaji najboljša, temveč bomo tudi videli, katere posamezne blagovne znamke in modeli na svetu so kupcem največkrat razvezali denarnico.

Skupina Volkswagen je na vrhu pred skupinama 丰田 Renault Nissan Alliance.

Za začetek tega dela tržne analize upoštevajmo dejstvo, da je svetovni trg lahkih “osebnih” vozil leta 2020 znašal 80,26 milijona prodanih vozil po vsem svetu.

2020 je skupina 大众汽车 končala na vrhu trga in dosegla 11,6-odstotni tržni delež z 9,31 milijona prodanih vozil ( minus14,5 odstotka v primerjavi z letom 2019). V zadnjih letih imajo veliko globalno pokritost, hkrati pa dobro upravljajo svoj portfelj blagovnih znamk.

Skupina Toyota je na drugem mestu z 8,90 milijoni prodanih enot leta 2020. Svoj delež so povečali za 0,1 odstotka.

Top seznam svetovnih skupin proizvajalcev avtomobilov 2020.

  1. Skupina Volkswagen: 11,6 odstotka, 9,31 milijona (-14,5 odstotka)
  2. Toyota Group: 11,1 odstotka, 8,90 milijona (-12 odstotkov)
  3. Renault Nissan Alliance: 9,9 odstotka, 7,95 milijona (-20,5 odstotka)
  4. Hyundai-Kia: 8,1 odstotka, 6,52 milijona (-10,4 odstotka)
  5. General Motors: 7,7 odstotka, 6,26 milijona (-13,2 odstotka)
  6. Honda Motor: 5,6 odstotka, 4,50 milijona (-14,1 odstotka)
  7. Skupina Ford: 5,2 odstotka 4,15 milijona (-18,3 odstotka)
  8. Fiat Chrysler Automobiles (FCA): 4,9 odstotka, 3,90 milijona (-16,8 odstotka)
  9. Skupina PSA: 3,6 odstotka, 2,91 milijona (-22 odstotkov)
  10. Mercedes Daimler: 3,2 odstotka, 2,55 milijona (-12,2 odstotka)

Tretje mesto je zasedla Renault Nissan Alliance s 7,95 milijona prodanih primerkov (-20,5 odstotka), sledi mu Hyundai-Kia, ki je četrto mesto dosegla tudi zaradi odličnih ukrepov proti pandemiji v Južni Koreji s 6,52 milijona (-10,4 odstotka), kar je najmanjši padec prodaje v prvih 10 skupinah proizvajalcev.

通用汽车 je leta 2020 ostal na 5. mestu, izgubil je 13,2 odstotka v primerjavi z lanskim letom in prodal 6,26 milijona enot. Pred natanko desetimi leti, leta 2010, je bila ta ameriška skupina po zaslugi velikega portfelja blagovnih znamk vodilna v svetu.

日本厂商 Honda Motor se je s 4,50 milijona prodaj (-14,1 odstotka) uvrstil na 6. mesto. Sledi skupina 福特, ki je na 7. mestu s 4,15 milijona (-18,3 odstotka).

Novonastala skupina 斯特兰蒂斯, ki je nastala z združitvijo skupin proizvajalcev FCAPSA, bo združevala sedanja 8. in 9. največja proizvajalca na svetu in naj bi ustvarila četrto največjo skupino po vsem svetu s skupnim tržnim deležem 8,5 odstotka. Ker je združitev postala uradna 16. januarja 2021, obravnavamo njihovo prodajo za preteklo leto ločeno. Dejansko je bila njihova prodaja 3,90 milijona FCA (-16,8 odstotka FCA) ali PSA z 2,91 milijona (-22 odstotkov).

Na robu lestvice TOP 10 je prestižni Mercedes Daimler, ki je leta 2020 prodal 2,55 milijona vozil in zabeležil padec -12,2 odstotka.

Toyota je številka 1 med vsemi avtomobilskimi znamkami

2020 这是 丰田 kot samostojna avtomobilska znamka dosegla 10,1-odstotni delež s prodajo v višini 8,06 milijona dolarjev, potem ko je med krizo Covid-19 še povečala vrzel pred svojimi sledilci.  Skupaj s Kio, MercedesomBMW-jem je bila ena izmed najmanj prizadetih TOP 10 znamk v pandemiji koronavirusa. Izgubila je 12,2 odstotka v primerjavi s prejšnjim letom. V zadnjih letih se je tržni delež gibal med najmanj 9,2 odstotka (v letih 2016 in 2017) in največ 10 odstotki (v letu 2019) in zdaj znaša 10,1 odstotka.

Poleg tega smo lahko na tej lestvici najbolje prodajanih avtomobilskih znamk na svetu od leta 2010 vedno videli samo ime 丰田. Japonci imajo koristi od strategije koncentracije najmočnejše modelne game na svetu v eno blagovno znamko. Medtem ko so drugi proizvajalci združili različne znamke, da bi pokrili več segmentov kupcev, je 丰田 svojo strategijo ene blagovne znamke le nekoliko razpršila, v 雷克萨斯 luksuzni segment ter v Daihatsu, segment majhnih in poceni vozil. A primarna stategija je ena močna blagovna znamka!

Seznam najbolje prodajanih avtomobilskih blagovnih znamk 2020

  1. 丰田: 10,1 odstotka, 8,06 milijona (-12,2 odstotka)
  2. 大众汽车: 7,1 odstotka, 5,73 milijona (-16,8 odstotka)
  3. 本田: 5,4 odstotka, 4,33 milijona (-14,1 odstotka)
  4. 福特: 5,2 odstotka, 4,18 milijona (-18,3 odstotka)
  5. 日产: 4,7 odstotka, 3,80 milijona (-19,5 odstotka)
  6. 现代: 4,6 odstotka, 3,71 milijona (-15,22 odstotka)
  7. 雪佛兰: 3,7 odstotka 2,96 milijona (-22,4 odstotka)
  8. 起亚: 3,6 odstotka, 2,69 milijona (-4,6 odstotka)
  9. 梅赛德斯-奔驰: 3,0 odstotka, 2,43 milijona (-8,4 odstotka)
  10. 宝马: 2,6 odstotka, 2,05 milijona (-8,4 odstotka)

Najbolje prodajani modeli avtomobilov od 2010 do 2019 (animacija)

TOP 10 najbolje prodajanih avtomobilskih modelov 2020

Na lestvici najbolje prodajanih avtomobilov na svetu leta 2020 je 丰田卡罗拉 na prvem mestu s prodajo 1.134.262 primerkov, kar je 8,8 odstotka manj kot leto prej. Na drugem mestu 丰田RAV4, ki je eden od le dveh modelov, ki beleži rast na lestvici, s prodajo 971.516 primerkov (+ 1,9 odstotka), tudi zaradi segmenta, ki izjemno raste.

Tretjo stopničko zaseda 本田CR-V (2 mesti več kot leta 2019) s 705.651 prodanimi primerki (-13,2 odstotka), prehitela pa je Hondo Civic s 697.945 primerki (-16,3 odstotka) in se umestila pred Volkswagen Tiguana na 5. mestu s 607.121 (-18,8 odstotka).

Šesti položaj zaseda Toyota Camry z 592.648 prodanimi primerki (-13,2 odstotka), sledita ji Nissan Sylphy, ki se je s 544.376 primerki povzpel za kar 7 mest in beleži največjo rast na lestvici (+ 14,4 odstotka) ter Volkswagen Golf, ki je zasedel 8. mesto s 492.262 enotami (-28,6 odstotka).

Na 9. mestu lestvice je kitajski model Volkswagen Lavida – neke vrste kitajski Passat s 463.804 enotami (-13 odstotkov), kot zadnji to lestvico zaokroža 现代途胜 s 462.110 enotami (-14,6 odstotka).

In Slovenci?

Uradni podatki za leto 2020 v času redakcije še niso na voljo, vendar verjamemo, da se kljub težkemu letu niso pretirano spremenili v primerjavi s preteklostjo. Na vrhu so vsekakor Volkswagen, Renault in Škoda, ki tudi po zaslugi večjih vložkov v  oglaševanje na trgu v zadnjih desetletjih kakopak dominirajo v glavah Slovencev. A ker smo 斯洛文尼亚人 tudi zelo racionalni kupci, v zadnjih letih prav modeli Toyote in bratskega koncerna Hyundai-Kia že močno režejo v kolač dominantnih na našem trgu ter počasi spreminjajo okus Slovencev. Tudi to je znak, da smo Slovenci pravi avtomobilski narod.

Po zadnjih podatkih 11/2020 je najbolje prodajan model v Sloveniji Renault Clio, ki mu sledi model Škoda Octavia. (podatki 11/2020)

Test: Toyota Corolla – Ciril Komotar

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。