日产的 ProPILOT 辅助系统首先在新款 Leaf 上引入,随后扩展到日产家族的其他成员,在现款日产逍客上也能找到。这些是完全自动执行某些功能的先进系统。
Asistenčni sistem Nissan ProPILOT 支持 12 sonarjev in 4 kamere. ProPILOT je sestavljen iz pomočnika za ohranjanje voznega pasu in radarskega oziroma adaptivnega tempomata in nam tako pomaga pri zaviranju, pospeševanju, upravljanju in celo zaustavitvi avtomobila. Kjer so dobro vidne črte na cesti, bo sistem ohranjal 一辆车 蜂蜜 črtama in hkrati ohranjal primerno 安全距离 za vozilom, ki vozi pred vami. Sistem ima funkcijo popolne zaustavitve in ko pred nami ni več stoječega avtomobila, sistem po 3秒 ponovno začne vožnjo.
Dodatek k sistemu ProPILOT je tudi tako imenovani e-Pedal in ga najdemo pri Nissan Leafu. Ta nam omogoča vožnjo 仅仅 s stopalko za plin, saj je, ko nehamo pritiskati nanjo, regenerativni zaviranje tako močno, da ga lahko primerjamo s pritiskom na stopalko za zavoro. Seveda imamo ob tem ves čas na voljo obe stopalki in lahko e-Pedal tudi izklopimo. Kot tretjo prednost avtonomnih sistemov pa lahko omenimo še ProPILOT Park,它负责 自动地 parkiranje Nissan Leafa. S pritiskom na gumb začnejo sonarji in kamere iskati primerno mesto. Ko ga najdejo, o tem obvestijo voznika. Ta nato drži tipko za samodejno parkiranje, vse ostalo pa avtomobil postori 独自的.
Takšni in drugačni sistemi nam bodo vedno bolj olajševali življenje, mi vsi pa bomo korak bliže avtonomni vožnji. Začeli smo z malimi koraki, kot so samodejno parkiranje, ohranjanje voznega pasu in zaviranje v sili, nadaljevali pa bomo z vedno večjimi, dokler pred nami v avtomobilu ne bo več volana, stopalk in prestavne ročice.
更多信息: 日产汽车