fbpx

只有80、90后长大的人才懂的怀旧照片

Če ste odraščali v 80 in 90, vas bodo ti memi vrnili v mladost.

在现代,事物以光速变化,所以我们经常忘记几年前快速变化的趋势......好吧,如果你在80或90后长大,那么你知道这些怀旧模因会永远留在你的记忆里。

Vsako obdobje s seboj prinese nove trende, a mnogokrat danes tudi slišimo, kako starejše generacije navdušeno pripovedujejo o spominih in trendih v času, ko so oni bili mladostniki.

Če ste odraščali v 80. in 90. letih, vas bodo ti memi vrnili v 青年 并且 nasmejali vas bodo.

1. Današnji mladostniki nikoli ne bodo razumeli težav, ki so jih povzročale te situacije.

Današanji mladostniki nikoli ne bodo razumeli težav, ki so jih povzročale te situacije.
Današnji mladostniki nikoli ne bodo razumeli težav, ki so jih povzročale te situacije.

2. Življenje pred pametnimi telefoni, ko so se odpravili na stranišče.

Življenje pred pametnimi telefoni.
Življenje pred pametnimi telefoni.

3. Odraščanje brez interneta.

Odrastel sem brez interneta.
Odrastel sem brez interneta.

4. Današnji mladostniki imajo pametne ure, to pa so imeli otroci 90. let.

Današnji mladostniki imajo pametne ure - to pa smo imeli mi.
Današnji mladostniki imajo pametne ure, to pa smo imeli mi.

5. Najtežja odločitev na svetu.

Kako težko je bilo izbrati pravo temo.
Kako težko je bilo izbrati pravo temo.

6. Pravi pekel je bil, če si izgubil eno minico.

Nihče ne more razumeti, kakšna težava je bila, če si izgubil minico.
Nihče ne more razumeti, kakšna težava je bila, če si izgubil minico.

7. Besedila so se brala z zloženke.

Besedila so se brala z zloženke.
Besedila so se brala z zloženke.

8. Kako je iTunes bil videti nekoč.

Kako je itunes bil nekoč videti.
Kako je iTunes bil videti nekoč.

9. Ikonična Nokia 3310.

Ikonična Nokia 3310.
Ikonična Nokia 3310.

10. Današnji mladostniki ne bodo razumeli, kako je, ko posnameš nešteto fotografij in čakaš teden dni, da se razvijejo.

Današnji otroci ne bodo razumeli, kako je, ko posnameš nešteto fotografij in čakaš teden dni, da se razvijejo.
Današnji otroci ne bodo razumeli, kako je, ko posnameš nešteto fotografij in čakaš teden dni, da se razvijejo.

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。