我们已经看到了欧洲最古老的紧凑型汽车之一的第六代。新一代带来了全新的设计,并且及时实现了电气化。新款欧宝雅特将再次在其本土吕塞尔斯海姆生产,但它将面临高尔夫、福克斯、梅甘娜和明锐等车型的激烈竞争。
新一代 Opel Astre je impresivna že na prvi pogled. Popolnoma spremenjeni 设计, tako zunaj kot znotraj, nakazujejo moderne čase in obenem poskrbi za opazno razliko med evropskima ″bratrancema″. Nova Astra si deli platformo s Peugeotom 308 in kljub temu da imata podobno ″drobovje″, si na zunaj nista niti malo podobna, saj je oblikovno Astra občutno drznejša.
Kar se tiče velikosti, je Astra ohranila proporce, ki so se le malo spremenili. Najobčutnejša razlika je doletela medosno razdaljo, ki se je povečala za 13 mm. Spremenjena oblika je botrovala k povečanju prtljažnega prostora, ki ga bomo imeli po novem na voljo za 422 litrov, kar pomeni povečanje za 52 litrov, v primerjavi s predhodno generacijo.
Občutne prenove je bila deležna tudi notranjost. V njej zasledimo koncept manj je več, saj so številne gumbe zamenjali tako imenovani gumbi bližnjice, do večine funkcij pa bomo dostopali tudi preko 10-palčnega zaslona z upravljanjem na dotik. Vozniku bodo na voljo 数字仪表 v obliki 10-palčnega zaslona. Nova Opel Astra je polna tehnologije. Na voljo bodo matrični LED žarometi, z 84 svetilnimi diodami. Na voljo bo tudi radarski tempomat s funkcijo Stop & Go, projecirni zaslon in 360° kamera.
V tem trenutku o pogonih ni kaj dosti znano, vemo pa, da bo nova Opel Astra že v pričetku prodaje na voljo z bencinskimi 和 dizelskimi motorji ter prvič tudi s priključnim hibridom. Motorji bodo imeli od 100 直到 225马力, povezani pa bodo preko ročnega 6-stopenjskega menjalnika ali preko 8速 自动的 menjalnika. Nova Astra bo na voljo v začetku prihodnjega 年, v prihajajočih mesecih pa si lahko obetamo še predstavitev 大篷车 izvedenke Astre.