fbpx

新款梅赛德斯-奔驰 GLC - 先生好莱坞从未如此性感

Novi Mercedes-Benz GLC 2015

梅赛德斯-奔驰在电影《欲望都市》中首次推出了GLC的前身GLK车型,并立即将其定位为高级女性轿车——可以说是女性SUV。多年来,对其形状和目的的看法各不相同。这是您要么喜欢它要么讨厌它的汽车之一。先生。在新版本中,好莱坞不仅有了一个新的名字——GLC——而且实际上有了一个新的整体概念。这也是为什么它会吸引更多明星追随者的原因。

Da novi GLC nihče ne bo sovražil in pravzaprav vsak nekoliko zavidal je odgovoren 罗伯特·莱斯尼克. Slovenski oblikovalec, ki zadnja leta Mercedesu vpihuje veter v jadra in je pravzaprav deloma odgovoren za preporod blagovne znamke. Del tega preporoda pa predstavlja tudi letošnja celovita prenova segmenta G (gelendewagen) v katero sedaj spadajo GLA, 气态LC, , GLE coupe先生. Napovedan pa je tudi mogočni GLS.

Razlika med novim in starim je več kot očitna - GLC vs GLK.
Razlika med novim in starim je več kot očitna – GLC vs GLK.

»Novi GLC predstavlja naslednji korak v razvoju uspešne filozofije SUV. Združuje vrhunsko udobje s športnim pridihom. Navdušuje na cesti in, bolj kot kadarkoli prej, navdušuje tudi na terenu,« je ob predstavitvi dejal Thomas Weber, član uprave Daimler AG, odgovoren za raziskave in razvoj vozil Mercedes-Benz.

Samosvoja nekoliko kupejevska zunanjost

Zunanjost športnega atleta, s katerim lahko brez pomislekov obišče tudi kakšne težje terene. Naprimer - golf igrišče!
Zunanjost športnega atleta, s katerim lahko brez pomislekov obišče tudi kakšne težje terene. Naprimer – golf igrišče!

新的 GLC boste prepoznali po značilni dinamični liniji, ki ji v razredu ni para. Namreč kljub temu, da je terenec je njegova silhueta izjemno športna in dinamična ter na trenutke 想起 kupeje. Tako tudi zadek GLC-ja povzema nekatere oblikovne poteze bratov, ki se lahko pohvalijo z najboljšimi količniki upora.

Priznati moramo, da gre po vsej verjetnosti za najbolj čvrsto zadnjico v razredu! Novi Mercedes-Benz GLC
Priznati moramo, da gre po vsej verjetnosti za najbolj čvrsto zadnjico v razredu! Novi Mercedes-Benz GLC

Na to kaže tudi 19 oddstona boljša učinkovitost avtomobila od predhodnika GLK, za kar je v veliki večini odgovoren rekordno nizek upor GLC, ki zanša le 0,31 Cd. Odbijači so odslej na voljo v treh različicah: poleg osnovne različice še terenska, z večjim vstopnim kotom vozila in športna izvedba AMG. GLC ima za 118 milimetrov večjo medosno razdaljo, kar daje vozilu eleganten pečat. Bočno padajoča linija, pogosto imenovana tudi »dropping line« je postala zaščitni znak blagovne znamke Mercedes-Benz.

Značilna bočna linija, ki pada proti zadku je postala zaščitni znak Mercedes-Benzov.
Značilna bočna linija, ki pada proti zadku je postala zaščitni znak Mercedes-Benzov.

Platišča so na voljo do velikosti 20英寸. Z opcijskimi mat črnimi oblogami na bokih poudarjajo terenski značaj razreda GLC. Seveda boste značaj poudarili tudi s športnim AMG paketom. Tak pa bo izpadel naravnost “besen”.

V notranjosti vse tako kot mora biti

Potrebno je priznati, da se novih 奔驰 izjemno hitro privdiš, saj gre za avtomobil v katerem po nekaj minutah osvojiš praktično vse. Novi GLC večino zadev povzema po svojem razrednem bratu C, kar je več kot odlično saj je tam notranjost praktično najboljša v razredu. Armaturna plošča je pregledna. Infomracijski sistem pa zadosti intuitiven, da ga hitro osvojiš.

Armaturnba plošča je znana že iz razreda C. Nič hudega! Je odlična!
Armaturnba plošča je znana že iz razreda C. Nič hudega! Je odlična!

Novo razvita je tudi inovativna drsna ploščica, ki je hkrati tudi počivalo za roko. Prepoznava tudi prstne geste, črke, številke in posebne znake. Z njim lahko vnašate podatke v katerem koli jeziku, ki ga podpira sistem Audio 20 或者 COMAND Online. Velik informacijski zaslon je delno integriran v sredinsko konzolo in navdušuje z visoko resolucijo. Zračniki s kovinskim izgledom dajejo armaturni plošči videz 体育精神 in ustvarjajo kontrast s toplim videzom drugih uporabljenih materialov.

Lepa rit in pravzaprav za ta razred zelo spodoben volumen - 550 litrov.
Lepa rit in pravzaprav za ta razred zelo spodoben volumen – 550 litrov.

Ob tem pa jhe potrebno poudarit da 气态LC ni majhen avtomobil in da so občutki prostora v njem na visokem nivoju. Prav tako lahko v prtljažni prostor pospravite 550 litrov.

GLC tudi kot priključni hibrid

Novega GLC ne morete dobiti v izvedenki, ki bi ponujala pogon le na prednji ali zadnji par. Kupite lahko le čistokrvnega terenca, kar hvalimo. Tako so prav vsi modeli so opremljeni z inteligentnim štirikolesnim pogonom 4MATIC, ki letos praznuje 30 let obstoja ter serijskim samodejnim menjalnikom 9G-TRONIC. GLC je na voljo v različicah GLC 220d 4MATIC, GLC 250d 4MATIC in bencinski GLC 250 4MATIC. Prvič je v tem razredu na voljo tudi hibridna različica GLC 350 e 4MATIC. Priključni hibrid bo navduševal z zmogljivostmi saj s kombinacijo moči bencinskega motorja 155kW (211 KM) ter s 85kW (116 KM) močjo električnega motorja predstavlja pravo malo zver. Seveda novega 气态LC dobite z vsemi asistenčnimi sistemi, ki jih drugače ponuja 梅赛德斯-奔驰 in ga s tem uvrščajo na najvišjo stopničko tako aktivne kot pasivne varnosti.

Cene se začno pri 46.600 evrih, od tam pa vas bo omejila le matematika, vaša domišlija in denarnica.

更多信息

更多信息:
www.mercedes-benz.si

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。