大众汽车将在日内瓦推出越野风格的帕萨特 alltrack,它将具有预期的越野能力、更大的离地间隙和始终标准的 4motion 驱动装置。买家可以选择两款汽油 TSI 发动机和三款柴油 2.0 TDI 发动机以及 DSG 自动变速箱。我们预计大众帕萨特 alltrack 将于 9 月份在展厅亮相。
Kot smo pričakovali, je 大众汽车 kmalu po lansiranju novega passata, objavil še fotografije terenske različice le tega, ki bo premiero doživela že ta teden, na salonu v Ženevi.
Osnovan je na karavanski ali wagon različici, ki je dobila za 27,5 mm večji “klirens” 和 ojačitve podvozja in motornega prostora iz nerjavečega jekla. Tudi preostala terenska zabela je kar konkretna in obsega plastične obrobe kolotekov, bočnih pragov in preostalih delov na prednjem in zadnjem odbijaču. Posebno piko na i, pa predstavljajo kromirani dodatki, ki so jih namenili plastičnim obrobam, ki poskrbijo za še nekoliko lepši in elegantnejši vtis, ki ga avto kot celota pusti opazovalcu.
Bolj pozorni bodo opazili še nekoliko drugačne strešne nosilce in linijo litih platišč, ki lahko pri alltracku merijo od velikosti 17- pa do 19 palcev. Ne glede na motorizacijo, ki bo presenetljivo široka bo zmogljiv 4motion pogon vedno del serijske opreme, kupci pa bodo lahko izbirali med dvema bencinskima TSI motorjema velikosti 1,4-, oziroma 2,0 litrov in močjo 110, oziroma 162 kW ter tremi različicami 2,0-litrskega TDI agregata na strani dizlov, ki zmorejo 110, 140-, oziroma 176 kW. V odvisnosti od različic bosta na sredinski konzoli mesto našla šest stopenjski ročni menjalnik ali DSG自动变速箱 z dvojno sklopko.
阅读更多: Novi Volkswagen passat – svež veter v poslovnih krogih
Med serijsko opremo najbolj zmogljivih motorjev na obeh polih, bo tudi sistem XDS+, ki skrbi za še boljši oprijem koles v zavojih, s prenašanjem navora s kolesa z dovolj na kolo s premalo oprijema. Prav vse različice pa bodo poleg že tako serijskega sistema spremenljive vozne dinamike premogle tudi “off road” funkcijo.
Terenska različica passata, naj bi po Ženevski premieri kmalu našla pot tudi v salone in sicer ga lahko tam pričakujete konec septembra.
更多信息:
大众汽车网站