欧宝 Insignia GSi 最近推出,因此我们对较小的 Corsa 追随其脚步并不感到惊讶。它具有完全运动化的外观,这对于带有GSi铭文的车型来说无疑是合适的。
Športna Corsa GSi s prisekanim zadkom bo na voljo v 三门 različici in s povsem svojim zunanjim dizajnom, da jo bomo že na prvi pogled ločili od ostalih Cors. Med drugim bomo na Corsi GSi našli večje odprtine za zrak, kot čebelje satovje luknjasto prednjo masko, rdeče zavorne čeljusti, kromiran zaključek izpušne cevi in platišča v velikosti do 18 palcev. Največja prednost Corse GSi bo športno podvozje, ki bo povečalo užitek ob vožnji skozi ovinke. Na zadnji del strehe so ji namestili še večji spojler, ki ne samo, da poveča vizualno privlačnost, ampak tudi ‘prilepi’ Corso še bolj k tlom.
Notranjost v tem trenutku še ni razkrita, vemo pa, da bodo na izbiro športni sedeži 雷卡罗. Roke bomo ovili okoli usnjenega športnega volana in v usnje oblečene prestavne ročice. Aluminijaste stopalke bodo še povečale občutek športnosti. Opel niti ni razkril, kateri motor bo pod pokrovom nove Corse GSi. Sklepamo lahko, da bo to najmočnejši motor, ki ga najdemo v aktualni Corsi. 1,4-litrski turbo bencinski motor ima 148马力, kar bi moralo biti povsem dovolj za oblico zabave s športno Corso GSi.
更多信息:
欧宝.si