我们在弗兰斯科,彼得·普雷夫克和其他斯洛文尼亚跳台滑雪运动员正在那里玩卡丁车。斯洛文尼亚老鹰队最近在弗兰的卡丁车赛道上的安全练习场匆匆忙忙,那里有 Anže Semenič、Anže Lanišek、Jaka Hvala、Jurij Tepeš、Nejc Dežman 以及 Cena 和 Peter Prevc 兄弟(Robert Kranjec 由于失踪而失踪)手术)在教练 Goran Janus 和多次全国卡丁车冠军 Matic Goriško 的陪伴下测试了他们的赛车技巧。
Slovenski smučarski skakalci so se že začeli vneto pripravljati na novo sezono, kljub temu pa med treningi še najdejo nekaj časa za zabavo, kar med sezono zaradi dirkanja s prizorišča na prizorišče ni mogoče. Tokrat so dirkali nekoliko drugače. S karti. Odzvali so se namreč povabilu Sportstil 和 AMZS-ja ter se spopadli s stezo za karting na vranskem poligonu varne vožnje.
Namesto skakalnih dresov so skočili v dirkaške in se predali užitkom drvenja skozi ovinke. In če jih mora pri skokih odnesti čim dlje, je logika pri vožnji na štirih kolesih skozi ovinke nekoliko drugačna, saj lahko s tem na progi pustiš dragoceni čas.
阅读更多: 彼得·普雷瓦茨的所有胜利
Slovenski orli so sprva dobili po meri ukrojene karte, nato pa prisluhnili razlagi vožnje večkratnega državnega prvaka v kartingu Matica Goriška, ki jih ja kasneje tudi spoznal s progo. Tako kot v skakanju, kjer skakalec začne na manjših skakalnicah in se postopno premika na večje, so tudi 彼得·普雷夫克 in druščina začeli na kartih z manj moči in kasneje presedlali na močnejše (na razpolago so imeli kvartet 40-konjskih, ki od nič do 100 km/h pospešijo zgolj v 5 sekundah) s katerimi so se na progo podali brezkompromisno kot se brezkompromisno podajo po skakalnici in na progi dosegali hitrosti kot jih na zaletišču. In kdo se je odrezal najbolje v vožnji na čas?
Če ste dejali Peter Prevc in 尤里·泰佩斯, potem ste ugibali pravilno. Za ovratnik jima je dihal trener Goran Janus, veliko mero drznosti pa so pokazali tudi ostali. V bitki iz oči v oči je zmagal Jaka Hvala pred Petrom Prevcem in Nejcem Dežmanom. Karte je prispevalo prvo slovensko tovarniško karting moštvo Intrepid Racing Program.