fbpx

保时捷 911 Carrera (2016) – 独一无二

Porsche Carrera 2016

传奇的保时捷 911 Carrera 再次接受改造,但必须在光天化日之下寻找变化才能发现它们。好吧,所有关注 911 Carrera 细节的人,您仍然会很快注意到这些细节,这些细节表明您面前的是 2016 款保时捷 Carrera 911。另一方面,在引擎盖下,Carrera 并没有只是发生了表面上的变化,但结构发生了变化,至少就发动机而言是这样。此外,这款超级跑车不再是“截瘫者”,因为它现在可以用四个轮子进行转向。

保时捷 911 Carrera (2016) kljub svoji brezčasnosti ohranja svežino s tem, ko na vsake toliko časa doživi prenovo. Najnovejša izvedba prihaja na slovenski trg v začetku leta 2016, cena pa ostaja neznanka. Za orientir pa naj bo nemška, ki znaša za osnovno izvedbo znašala nekaj čez 96 tisoč evrov. Nemški proizvajalec športnih avtomobilov tudi tokrat kakopak ni menjal konja, ki zmaguje, saj je pri novi Carreri ohranil značilno karoserijo, je pa vseeno nekoliko stilsko preobrazil žaromete s štiritočkovnimi LED dnevnimi svetili, dal nova stekla na zadnje luči (za stekli s poudarjenim robom so značilne štiridelne zavorne luči), nov je tudi 引擎盖, ki je nekoliko bolj izrazit, pa reže za zrak, pod nož pa so šle tudi kljuke vrat.


Če zunaj kljub naštetemu ni prišlo do vidnih premikov, se je zato toliko bolj treslo v notranjosti. Začnimo v kokpitu- kjer prav tako ni prišlo do revolucije- pri infotainment sistemu. Ta ima nov vmesnik PCM7-palčni zaslon občutljiv na dotik, ki podpira Wi-Fi tehnologijo, ima pa tudi posodobljen navigacijski sistem, ki se opira na Googlove Zemljevide in ulični pogled ter je združljiv s sistemom 苹果 CarPlay. Če boste novo Carrero začinili s paketom ”sport chrono” vas na krmilu čaka vrtljivo stikalo s katerim se boste igrali z odzivnostjo podvozja, krmila in motorja, s čimer se novopečeni superšportnik zgleduje po hibridnem superšportniku 918. Porsche bo ponudil štiri uhojene program in sicer normal, sport, sport plus in individual. Ako bo Carrera opremljena še z menjalnikom PDK, se volanskemu obroču obeta še gumb ”sport response”. Ob stisku bo avto padel v 20-sekundi trans (beri maksimalno izkoristil svoje zmogljivosti) in prilagodil tako delovanje motorja kot menjalnika.

Novi Porsche 911 Carrera je čista šminka.
Novi Porsche 911 Carrera je čista šminka.

Med novosti lahko štejemo tudi 巡航控制, opcijsko pa je na voljo tudi pripomoček za držanje voznega pasu. Zdaj pa še k zverini, ki bo renčala pod pokrovom. Gre za novo generacijo turbo motorjev, kjer se 3,6- oz. 3,8-litrski atmosferski motor umika 3,0-litrskemu bi-turbo V6 agregatu, kar je prva zares korenita sprememba po uvedbi vodnega hlajenja še v prejšnjem tisočletju. Kljub ”varčevalnim ukrepom” je Carrera zmogljivejša od predhodnika. Na svoj račun je namreč namesto 350 vpisala kar 370 konjev (272 kW), S različica pa je zdaj 400-članski konjenici pridodala 20 novih konjev (308 kW). V njunometrih to pomeni 450 oziroma 500 njunimetrov med 1700 (prednost ”turbinca”) in 5000 vrtljaji.

阅读更多: 60 周年限量版保时捷 911 GTS Club Coupe

To se pozna tudi na pospešku. Tako ga od 0 do 100 km/h izstreli v pičlih 4.2秒, S pa na račun predrugačenega izpušnega sistema in prisilnega polnjenja za to potrebuje še manj- 3.9秒. Dolžni smo vam zaupati še končno hitrost. Ta znaša 295 oziroma 308 km/h. Svoj debi bo Carrera doživela na avtosalonu v Frankfurtu, na trgu pa bo od 2015 年 12 月 12 日 dalje, zanjo pa boste morali pripraviti najmanj 96.605 evrov.

更多信息

更多信息:
porscheljubljana.com

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。