第一台 911 Targa 于 1965 年推出,一直是“美食家”选择的 911 车型的代名词。工程师们从在巴勒莫附近的西西里岛举行的 Targa Florino 耐力赛中获得了 Targa 的想法。规则要求敞篷车有安全拱门。从后者看来,“Targo” 即使在今天也能立即被认出是 911 的车身版本。
保时捷 dopolnjuje svoj trio športnih avtomobilov. Po modelih 轿跑车 和 Cabriolet se tretja karoserijska različica nove generacije 911 prvič predstavlja tudi s pogonom na vsa kolesa in tako oznakama 911 Targa 4 in 911 Targa 4S. Glavna značilnost Targe ostaja njen inovativen, popolnoma avtomatski strešni sistem. Tako kot pri legendarni izvirni Targi 从 leta 1965, je sestavljen iz širokega nosilca 塔尔加, premičnega strešnega dela nad sprednjimi sedeži in tipičnega zavitega zadnjega stekla. Streho je mogoče priročno odpreti in zapreti v le 19 sekundah. Avtomobil se tako v le nekaj sekundah spremeni v “cabrio”, pri tem pa je zaradi netipičenga dizajna ohranjena strukturna trdnost “vozila”.
Targo poganja šestvaljni trilitrski bokserski motor z dvojnimi turbo polnilnikom: 911 Targa 4 iztisne 283 kW (385 KM) ter v kombinaciji z opcijskim paketom Sport Chrono skoči od 0 do 100 km/h v 4,2 sekunde, kar je kar za desetino hitreje kot v prejšnji generaciji. Model z oznako Targa 4S se ponaša s 331 kW (450 KM), kar omogoča, da novi model v enakih pogojih doseže hitrost 100 km/h v samo 3,6 sekunde, kar štiri desetine hitreje kot predhodnik. Številke končne hitrosti so lepe, saj 911 Targa 4 doseže 289 km/h, medtem ko 4S doseže najvišjo hitrost kar 304 公里/小时.
Oba modela sta serijsko opremljena s samodejnim osemstopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko. Možna pa je tudi različica ročnega menjalnika v športnem paketu Sport Chrono.
Zunanjost modela 911 Targa zaznamujejo oblikovni elementi generacije 992. V primerjavi s predhodniki njegovo karoserijo odlikuje bistveno izrazitejši kolesni lok spredaj, med LED-žarometi pa ima pokrov motorja tokrat bolj izrazito vdolbino, kar vzbuja nostalgične spomine na zasnovo prvih 911-tic. Zadaj prevladuje širši, spremenljivo podaljšani zadnji spojler, in brezhibno integriran eleganten svetlobni drog. Z izjemo sprednjega in zadnjega dela je celotna zunanja karoserija narejena iz aluminija.
![Značilen zadek Targe je kot podpis ikone!](https://e7852c3a.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2020/05/cz21v10ox0003_kv_aw-660x495.jpg)
![Značilen zadek Targe je kot podpis ikone!](https://e7852c3a.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2020/05/cz21v10ox0003_kv_aw-660x495.jpg)
![Kabrioleti so lepi. Targa v sebi nosi drugačno lepoto!](https://e7852c3a.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2020/05/p20_0189_a3_rgb-660x495.jpg)
![Kabrioleti so lepi. Targa v sebi nosi drugačno lepoto!](https://e7852c3a.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2020/05/p20_0189_a3_rgb-660x495.jpg)
Od vselej malce drugačna
Leta 1965 je 911 Targa predstavljal nov tip avtomobila. Porsche ga je prvotno tržil kot “varnostni kabriolet z zaščitnim drogom”, a se je Targa uveljavila kot ikona stila. Porsche je tako nekako v edinstveni formuli Targa uspešno združil dva svetova: svet kabrioletov s svetom kupejev.
Galerija slik: Porsche 911 Targa
更多信息:
保时捷网站