第一台 911 Targa 于 1965 年推出,一直是“美食家”选择的 911 车型的代名词。工程师们从在巴勒莫附近的西西里岛举行的 Targa Florino 耐力赛中获得了 Targa 的想法。规则要求敞篷车有安全拱门。从后者看来,“Targo” 即使在今天也能立即被认出是 911 的车身版本。
保时捷 dopolnjuje svoj trio športnih avtomobilov. Po modelih 轿跑车 和 Cabriolet se tretja karoserijska različica nove generacije 911 prvič predstavlja tudi s pogonom na vsa kolesa in tako oznakama 911 Targa 4 in 911 Targa 4S. Glavna značilnost Targe ostaja njen inovativen, popolnoma avtomatski strešni sistem. Tako kot pri legendarni izvirni Targi 从 leta 1965, je sestavljen iz širokega nosilca 塔尔加, premičnega strešnega dela nad sprednjimi sedeži in tipičnega zavitega zadnjega stekla. Streho je mogoče priročno odpreti in zapreti v le 19 sekundah. Avtomobil se tako v le nekaj sekundah spremeni v “cabrio”, pri tem pa je zaradi netipičenga dizajna ohranjena strukturna trdnost “vozila”.
Targo poganja šestvaljni trilitrski bokserski motor z dvojnimi turbo polnilnikom: 911 Targa 4 iztisne 283 kW (385 KM) ter v kombinaciji z opcijskim paketom Sport Chrono skoči od 0 do 100 km/h v 4,2 sekunde, kar je kar za desetino hitreje kot v prejšnji generaciji. Model z oznako Targa 4S se ponaša s 331 kW (450马力), kar omogoča, da novi model v enakih pogojih doseže hitrost 100 km/h v samo 3,6 sekunde, kar štiri desetine hitreje kot predhodnik. Številke končne hitrosti so lepe, saj 911 Targa 4 doseže 289 km/h, medtem ko 4S doseže najvišjo hitrost kar 304 公里/小时.
Oba modela sta serijsko opremljena s samodejnim osemstopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko. Možna pa je tudi različica ročnega menjalnika v športnem paketu Sport Chrono.
Zunanjost modela 911 Targa zaznamujejo oblikovni elementi generacije 992. V primerjavi s predhodniki njegovo karoserijo odlikuje bistveno izrazitejši kolesni lok spredaj, med LED-žarometi pa ima pokrov motorja tokrat bolj izrazito vdolbino, kar vzbuja nostalgične spomine na zasnovo prvih 911-tic. Zadaj prevladuje širši, spremenljivo podaljšani zadnji spojler, in brezhibno integriran eleganten svetlobni drog. Z izjemo sprednjega in zadnjega dela je celotna zunanja karoserija narejena iz aluminija.
Od vselej malce drugačna
Leta 1965 je 911 Targa predstavljal nov tip avtomobila. Porsche ga je prvotno tržil kot “varnostni kabriolet z zaščitnim drogom”, a se je Targa uveljavila kot ikona stila. Porsche je tako nekako v edinstveni formuli Targa uspešno združil dva svetova: svet kabrioletov s svetom kupejev.
Galerija slik: Porsche 911 Targa
更多信息:
保时捷网站