保时捷决定下一代保时捷 Macan 将是全电动的。这将是该品牌的首款电动紧凑型SUV,预计将在未来十年之初上路。电动汽车是事实,它们的数量不断增加,代表着我们的未来。
提供 Porschejevih električnih avtomobilov bo postala realnost že proti koncu letošnjega leta, ko bodo na cesto zapeljali prvi Porsche Taycan primerki. Kmalu za tem bo sledil še malce večji porsche Taycan Cross Turismo, ki mu bo sledil še najbolje prodajan izmed vseh Porschejev, 保时捷Macan. Osnovani so na isti platformi, ki si jo delijo tudi z znamko Audi, osrčje sistema pa bo 800伏 baterijska tehnologija. Pri Porscheju so sporočili, da bodo do leta 2022 investirali več kot 6 milijard evrov v električno mobilnost, do leta 2025 pa bi lahko že 50% novih Porschejev imelo 电的 驾驶. To seveda ne pomeni, da bodo zanemarili področje motorjev na notranje izgorevanje.
Porscheju bo največjo konkurenco predstavljala Tesla. V tem trenutku ima Tesla na voljo večjega SUV-ja, Tesla model X. Z enkratnim polnjenjem lahko prevozi približno enako razdaljo, okoli 500公里, kot jo lahko prevozi Porsche Taycan. Macan je po velikosti manjši od Tesle X, natančnejših podatkov o zmogljivosti baterije pa še niso znani. Sklepamo lahko, da bodo številke takšne kot pri modelu Taycan. Porsche je že pričel s prenovo in vlaganji tovarne v 莱比锡, kjer bodo izdelovali električne Porscheje prihodnosti.
更多信息:
保时捷网站