fbpx

保时捷 Mission E——对未来的致敬,也是特斯拉的有力竞争对手

Študija Porsche Mission E

保时捷 Mission E 概念车是这样的想法的结果:如果我们有无尽的金钱和所有可用的知识,我们就会……德国工程师就在这个皮肤里,所以这是一辆拥有 600 匹马力的豪华运动轿车,它提供动力通过电力,用他们拥有的最好的武器武装到牙齿。他们将驱动器推向了 919 Hybrid 赛车,而在结构方面,他们参考了量产混合动力 Spyder 918 及其用于勒芒耐力赛的版本,并且还拆除了电池。两台内置电动机可产生 600 马力,从零加速到 100 公里/小时仅需 3.5 秒。哦,它的充电速度比特斯拉还要快!

一项研究 športne električne limuzine 保时捷使命 E je polna presežnikov in skupek najboljšega kar lahko 保时捷 ponudi. Oblikovno sicer ne napoveduje novih smernic, saj se drži prepoznavnih potez, a Porsche ima tako ali tako brezčasne linije. Videz tako pozornost in soj žarometov preusmeri na 电动传动系统.

Zapeljivi Porsche Mission E .
Zapeljivi Porsche Mission E .

Hitro polnjenje s Porschejevim 800-voltnim polnilnim sistemom ”Turbo Charge” je, kot trdijo, še hitrejše kot Teslini ”Superchargerji”. 800-voltna napeljava v avtomobilu je sicer dvakrat toliko, kot premore 特斯拉S. Ta naj bi zagotavljala napolnitev litij-ionskih baterij 高达 80% v vsega 15 minutah (za 400 km dosega), postanek na klasičnih polnilnicah pa bi se zavlekel nekoliko dlje. Doma bi ga lahko polni počasneje in sicer kar z brezžičnim indukcijskim polnjenjem.

阅读更多: 2015 年秋季 15 条以上热门汽车新闻 / 法兰克福 2015 (IAA)

Študija pridela 200 km/h na uro v zgolj ducat sekundah, akumulatorji pa naj bi zagotavljali dovolj elektrike za 500-kilometrski domet. Štiripogonski (prednja kolesa imajo sicer pogon le ob priložnostih, kot je pospeševanje, športna vožnja in na drseči podlagi) Porsche Mission E resda ne bo nikoli ugledal luči sveta kot serijski model, zato pa z njim Porsche tipa javnost ter razkazuje mišice z novimi tehnologijami, med katerimi najbolj izstopa omenjeni električni pogonski sklop, par električnih motorjev s 600 konjskimi močmi oziroma 440 kilovati.

Študija Porsche Mission E nas pričaka s štirimi sedeži.
Študija Porsche Mission E nas pričaka s štirimi sedeži.

Športna e-limuzina se je na avtosalonu v Frankfurtu na ogled postavila skupaj s pomlajenim modelom 911, ki si je dal nedavno napeti gube. Ima štiri vrata in prav toliko pomičnih sedežev. Baterija je na dnu, zato ima avto izjemno 重心低. In kdaj lahko njegovo izpeljanko pričakujemo na cestah? Upajmo, da že pred letom 2020.

更多信息

更多信息:
保时捷网站

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。