fbpx
照片:保时捷

带有 GTS 徽章的保时捷 Taycan 和 Sport Turismo 车身版本

Porsche Taycan psotaja očetovski karavan!

保时捷正在通过 Sport Turismo Wagon 变体和 GTS 徽章扩大 Taycan 车型的范围,这对保时捷来说通常意味着很多好事。

Porsche postopoma širi ponudbo Taycan, tako je sedaj na razpolago kar precej stopen opreme ter tri karoserijske različice. Tako podobno kot 911 prihaja v različnih izpeljankah. Novost za leto 2022 je značka GTS, ki se modelno nahaja med 4S in Turbo. Kar poznamo iz Porsche zgodovine.

Stranski pragovi so okrašeni z logotipi GTS, medtem ko se difuzor, nameščen zadaj, ponaša s sijajnim črnim vložkom. Da bi popestrili najnovejšega člana Taycana, Porsche namesti 20-palčna platišča Turbo S Aero Design s satenasto črno površino, ki je ne boste mogli najti pri nobeni drugi različici. Logotip podjetja, vgrajen v LED svetlobni trak na zadnjem delu, je obarvan v črni barvi, podobno kot mat črna značka na pokrovu prtljažnika, matrični žarometi in podnožje pokrovčkov stranskih ogledal.

Povejmo nekaj besed o moči. Medtem ko 4S pod zmore 462 konjskih moči, Turbo nad njim pa 670 KM, GTS dosega tisto sladko točko na sredini s 590 KM za pospešek do 100 km/h v treh sekundah in pol. Dvomotorna limuzina s štirikolesnim pogonom ima standardno baterijo z zmogljivostjo 93.4千瓦时, s polnjenjem do 270 kilovatov za prehod iz stanja izpraznjenosti torej od 5 odstotkov na 80 odstotkov v slabih 22,5 minutah.

照片:保时捷
Porschejevi inženirji so si izposodili prilagodljivo zračno vzmetenje pri Taycan Turbo in ga prilagodili glede nastavitve in kalibracije za novi GTS. Spredaj pa dobite 6-batne sprednje rdeče zavorne čeljusti 4S v kombinaciji s 390 mm sprednjimi diski ali 30 mm večjimi od tistih pri 4S. Zadaj je velikost diskov ostala nespremenjena s 358 mm. Za vrhunsko zavorno moč bo na voljo izbirna karbonsko-keramična opcija. Seveda za doplačilo.

Družina Taycan končno dodaja različico Sport Turismo brez dvignjenega vzmetenja in obloge kolesnih lokov Cross Turismo. Ima enako vozno višino kot limuzina GTS, kar omogoča nižje težišče za športnejšo zmogljivost na cesti. Drug način, kako ga lahko ločiš od različice, ki jo navdihuje SUV, je, da si ogledate zadnji spojler, ki je zdaj pobarvan v isti barvi kot preostali del karoserije.

Karavani so pač seksi in če na cesti ležijo tako kot “limuzina” Taycan potem je zgodba popolna. Seveda pa so dosti bolj “družinsko” uporabni. In ker gre za Porschejev najpomembnejši model ta hip se dodajanje palete zdi več kot potrebno.

如同 Cross Turismo lahko dobite Sport Turismo s stekleno streho, pa tudi novo panoramsko streho s spremenljivim nadzorom svetlobe. Slednji obsega devet segmentov filma s tekočimi kristali na strehi in ima štiri izbirne načine, pri čemer je mat privzeta nastavitev, ko ugasneš avto. Na voljo je tudi za limuzino, kar daje lastnikom v obeh primerih možnost izbire med vzorci Clear, Matte, Semi (40 odstotkov) in Bold (60 odstotkov) prepustnosti.

Porschejeva tretja karoserija za Taycan je lahko opcijsko opremljena s strešnimi nosilci in zadaj nameščenim nosilcem za kolesa iz kataloga Tequipment. Obe različici GTS sta na voljo po naročilu, dobave za stranke pa se bodo začele v drugem četrtletju 2022.

Kar zadeva cene, za slovenski trg niso znane, a predvidevamo, da se bodo gibale okoli 125.000 evrov.

更多信息

保时捷网站

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。