fbpx

忘记“瘦”和“大号”,2015年是“平均”身材的一年

有人认为2014年是“大码”模特的一年。对另一些人来说,这无非是为正确方向开了一个象征性的绿灯:一些38码以上的模特出现在大广告中,一些明星系列中甚至没有止步于42码。确实,我们仍然是时尚工业界远未真正拥抱现代女性的各种身材和身材,但一切似乎都在朝着正确的方向发展。因此,2015 年是属于“平均”身材、介于“瘦”和“大号”之间的女性的一年。

Prvi koraki k sprejetju vsake oblike telesa v svetu mode so prišli skozi bloge. “Plus-size” blogi so uspešni, zlasti v ZDA in Veliki Britaniji, kjer blogerji med drugim sodelujejo tudi pri pripravi modnih linij in se pojavljajo na televiziji ter pozirajo za svetovne blagovne znamke. “Hashtag” #effyourbeautystandards na Instagramu je poletel do te točke, da je ženska, ki stoji za njim, Tess Holliday, podpisala za večjo modno agencijo, kljub temu, da nima niti višine ali teže “povprečnega plus-size” modela.

Mnogi od nas smo verjetno do zdaj spoznali, da večina “加大尺码” modelov ni zares “加大尺码“. Vsaj ne na način, kot bi si ga predstavljali. Moda je vedno uspevala z aspiracijami in medtem, ko so manekenke iz modnih pist na najnižjih konfekcijskih številkah, “plus-size” modeli pravzaprav pokrivajo tisto vmesno območje – konfekcijske številke, ki se skrivajo v skladiščih modnih gigantov in hkrati zaznamujejo velikost številnih “plus-size” žensk (42, 44, 46). Tukaj se je začel neskončni argument o tem, kaj je pravzaprav “plus-size” in ali modeli, ki jih uporabljajo pod tem terminom, resnično predstavljajo ženske, ki kupujejo “plus-size” oblačila. (Kratek odgovor je: ne. Prav tako kot manekenke z modnih pist ne predstavljajo deklet, ki kupujejo velikost 38).

阅读更多: 10 najboljših “plus-size” modelov

Zakaj je leto 2015 leto “povprečnih” postav, pravih deklet?

Čeprav imajo dekleta z zdravo postavo popolnoma normalen in zdrav indeks telesne mase, so za večino izjemno vitkih ljudi nekoliko predebele. In za “plus-size” skupnost niso dovolj velike. Kakšna so torej ta dekleta? To so dekleta s “povprečno” postavo – tako imenovane “in-betweener”.
Izraz se je začel uporabljati v modnih krogih lani, ko je model Myla Dalbesio podpisala za modno hišo 卡尔文·克莱恩. Kljub dejstvu, da je Calvin Klein ni opredelil kot “plus-size”, so za to poskrbeli mediji. Konfekcijska številka Myle je 42 in njeno telo je popolnoma v sorazmerju, v reklamni kampanji pa je izgledala fenomenalno. Takšno potezo modne hiše je potrebno obravnavati kot dobro, saj se je približala potrošnikom in realnosti. A zaradi medijev in različnih oznak je vse skupaj kaj kmalu šlo še v drugo smer – ljudje so namreč začeli kaj hitro pritoževati, da ima za “plus-size” premalo oblin.

Letos se stvari premikajo v prid takšnih deklet “vmes”. Že dolgo se razvijajo različne polemike o “poveličevanju” večjih velikosti (“plus-size”) za argumenti, da smo iz ene skrajnosti skočili v drugo. Ampak ali to res drži, glede na to, da je večina tako oklicanih “plus-size” modelov konfekcijske številke komajda 44? “Plus-size” industrija je namreč ogromna in bo še zrasla in morda je prav, da z odstranitvijo oznak na modelih, ki nepošteno predstavljajo svoje potrošnike, damo priložnost za diverzifikacijo industrije.

阅读更多: Oglaševalska kampanja Lane Bryant #ImNoAngel pokaže, kaj pomeni biti “seksi”

Myla Dalbesio za modno hišo Calvin Klein.
Myla Dalbesio za modno hišo Calvin Klein.

Čeprav lahko dekleta s “povprečno” postavo svoja oblačila nakupujejo tako v “加大尺码” trgovinah kot pri bolj petičnih modnih gigantih, to še ne pomeni, da je vse skupaj bolj enostavno. Prav tako je potrebna ustvarjalnost ter dobro oko za prave kose. Potrebno je upoštevati morda večje oprsje 或者 boke ter druge obline. Vse več trgovin in znamk se prilagaja resničnim tipom in oblikam teles, pa tudi 维多利亚·贝克汉姆 se je odločila, da naredi oblačila do velikosti 42.

Če so nas leta prilagajanja kaj naučila je to, da “普通的” ali “povprečno” ne obstaja, saj so vsa telesa različna, a zato nič manj briljantna. In čas je, da so so tudi bolj zastopana v modi!

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。