从外面看,ID。巴斯可能看起来并不令人惊讶。整体形状和比例仍然非常接近2017年的概念车,该概念车的灵感很大程度上来自大众汽车21年前的另一款概念车。当然不像概念本身那么勇敢。这在某种程度上是一种耻辱,因为它是针对那些拥抱电力并重视可持续发展的人。传奇回归!
Ampak najprej k obliki. Kratki previsi karoserije – ključni element oblikovanja originalnega VW T1 – pomagajo simpatičnosti in relativno kompaktnemu električnemu vozilu (dolžina 185,5/4.712 milimetrov v standardni obliki medosne razdalje) Torej ne gre za ogromno vozilo – temveč bolj “mini kombi”, ki pa na račun enostavnosti električnega pogona ponudi ogromno uporabnosti in prostora. Tudi zato, ker ni potrebe po velikem motornem prostoru ID. Buzz ohrani obliko originalnega kombija. Dvobarvni zaključek, ki pokriva dele sprednje plošče, je še en znak ikoničnega T1. LED luči je mogoče najti povsod, tudi na zadnji strani, kjer so zadnje luči povezane s svetlobnim trakom od enega do drugega dela, kar je prvič za gospodarsko vozilo VW. Smo pa ta oblikovni trend videli pri mnogih koncernskih bratih in je očiten trend prihodnosti. Nazadnje je tovrstno oblikovanje ponudila Cupra Born.
Zaradi prednosti arhitekture MEB ima notranjost električnega kombija pet sedežev v standardni dolžini. V prvi vrsti sedežev sta dva posamezna sedeža z nastavljivimi nasloni za roke. V naslonjala vsakega sprednjega sedeža je vgrajena stranska zračna blazina za prsni koš, na voznikovem sedežu pa je tudi nova sredinska zračna blazina. V primeru trka ščiti voznika in sovoznika pred udarci. Vsak sprednji sedež je mogoče nastaviti do 9,6 in (245 mm) naprej in nazaj. Za njimi je sedežna klop za tri osebe. Kasneje bo dodana različica s šestimi sedeži z dvema vrstama po tri posamezne sedeže. S podrtimi zadnjimi sedeži, ta začetna različica ID. Buzz lahko pogoltne do 1.121 litrov tovora. Ker pa je avto elktričen se pojavlja vprašanja strešnih nosilcev, ki v koncernu Vokswagen pri električnih vozilih manjkajo. Bistvo teh električnih kombijev namreč je tudi “dopustniška” in pustolovska uporabnost.
Lansiranje ID-ja na trg je načrtovan za konec tega leta 2022, ko bo evropskim kupcem na voljo ena možnost baterije 82,0 kWh (77,0 kWh neto). No to je identična baterija, kot pri celotni platformi MEB, torej ID.4, ID.3 in ostala električna vozila koncerna. Uradni podatki za staro celino kažejo moč, ki izhaja iz enega samega elektromotorja z 201 konjsko močjo (154 kilovatov) in 229 funtov (310 njutonmetrov) trenutnega navora – številke, ki se ujemajo s trenutnim VW ID.4. Na žalost Volkswagen še ni pripravljen objaviti številk same cene, ki sledijo kasneje. A lahko sklepamo, da bodo nekje 20 odstotkov višje od podobno gnanih koncerenskih vozil. Več baterijskih različic in dodatnih stopenj izhodne moči bo na voljo od konca prihodnjega leta. To pomeni, da se po vsej verjetnosti obeta tudi kakšna večja baterija.