几年前,我们只能在电影中看到树屋。后来,那些成功说服父母为他们建造“小天堂”的孩子们也得到了他们自己版本的避难所。然而,今天,温暖的木头建造的房子只是纯真的童年的记忆——它已经被冰冷的玻璃所取代,这让人想起一个残酷、冰冷的世界,也引发了许多与现代隐私有关的社会问题。次。纯真去哪儿了?
Drevesne hiške so sinonim za otroško nedolžnost, veselje in razigranost. Ob pogledu nanje se spomnimo na 孩子们, ki po cele dneve ždijo v svojem zatočišču, ki ga v večernih urah, ko jih mama pokliče ne večerjo, nikakor ne želijo zapustiti. V vseh teh stvareh, ki so sinonim za otroško nevednost in nepokvarjenost, je iskal navdih tudi mehiški arhitekt Gerardo Broissin. Zgradil je svojo različico drevesne hiške, ki je prav 特别的. Namesto lesa, ki ga sicer poznamo kot osnovni material, iz katerega je drevesna hiška sestavljena, je za gradnjo svoje različice hiške uporabil 玻璃.
Morda se zdi nenavadno, da se je umetnik pri gradnji hiške odločil za uporabo stekla, a struktura, imenovana chantli kuaulakoyokan (hiška na drevesnem vrhu), skriva močno 信息. Hiška izraža spomine na otroštvo in željo po neodvisnem pribežališču. Zamenjava lesa za steklo prikazuje, kako se otroška nedolžnost skozi čas izgublja – ta prehod ponazori s prehodom iz toplega lesa k hladni zasteklitvi.
Hiška odpira tudi pomembna družbena vprašanja, povezana z zasebnostjo. Oseba, ki je v hiški, lahko z vseh strani vidi svojo okolico, prav tako pa imajo vsi zunanji opazovalci dostop do njene notranjosti, čeprav je hiška domnevno zaprta. Tovrstna gradnja je tudi sinonim za vprašanje zasebnosti v sodobnem času, ko smo v stiku z družbenimi mediji, ki uporabnikom obljubljajo varnost in domnevno zaščito. Na tak način avtor želi pozvati ljudi, naj razmišljajo o varnosti in zasebnosti v virtualnih in tudi stvarnih okoljih.
Shema, ki jo je zgradil, se nahaja ob vznožju Sierra de las Cruces, dolgega gorskega območja, ki leži zahodno od središča glavnega mehiškega mesta. Projekt je predstavljen v okviru mehiškega oblikovalskega tedna. Hiška je velika sedem kvadratnih metrov, do nje pa obiskovalci dostopajo po steklenih stopnicah. Projekt je bil predstavljen v okviru mehiškega oblikovalskega tedna.
更多信息:
designweekmexico.com
脸书网