fbpx

QX30是英菲尼迪SUV未来的未来预兆

Infiniti QX30

明年,英菲尼迪计划向客户提供一款全新的跨界车型——XC30,该车型将丰富这个日本品牌大型、久负盛名的 SUV 系列。它在设计上与其姐妹 Nissan Murano 最密切相关,但由于前者的流体形状,两者之间存在巨大差异。内部也有特色,可容纳 2+2 名成人,并且还有许多其他现代化装饰。

V segmentu suvov že dalj časa dobesedno vre. Na vseh velikostnih frontah namreč ne mine mesec, da katera znamka ne bi predstavila novega 交叉 in odprla kakšen nov podsegment. Pri nas manj razširjeni 英菲尼迪 je tako na Ženevsko prizorišče pripeljal 研究 新的那一个 prestižnega suva imenovanega QX30, ki nadaljuje poslanstvo Nissanovega Murana, znamke, ki ima v portfelju tudi to renomirano avtomobilsko znamko.

Notranjost bo podobno napredna kot zunanjost, ponujala pa bo 2+2 sedežno razporeditev na izredno tankih, a športno navdahnjenih sedežih.
Notranjost bo podobno napredna kot zunanjost, ponujala pa bo 2+2 sedežno razporeditev na izredno tankih, a športno navdahnjenih sedežih.

Zaznamuje ga namreč zelo “fluidna” zunanja oblika, brez nepotrebnih ostrih robov in s številnimi valovitimi konturami, ki jih še podkrepita posebna metalna barva in 21 palčna platišča. Posebnost predstavlja tudi dejstvo, da vozilo nima klasičnih vratnih kljuk, ampak so te skrite v karoserijo, kar še poveča futurističnost vozila.

阅读更多: Infiniti Vision Gran Turismo:  Virtualna študija za igrico GT6

Tudi pri konturah stranskih ogledal, prednjih svetil in strehe je bila prisotna zelo moderna roka, zgodba pa se nadaljuje tudi v notranjosti z izjemno modernimi linijami, tankimi sedeži in velikimi zasloni infotainmenta.

Fluidna oblika je najbolje opazna, ko avto opazuješ (beri: občuduješ) z boka.
Fluidna oblika je najbolje opazna, ko avto opazuješ (beri: občuduješ) z boka.

Podrobnejši pogled notranjosti razkrije drugače za kupeje značilno 2+2 sedežno postavitev, kjer sta v drugi vrsti res dva povsem ločena a razsežna in športno zaključena sedeža. Oblazinjenje je dvobarvno usnjeno z modrimi kontrastnimi šivi, ki jih še bolj poudari ambientalna osvetlitev potniške kabine. Športnosti vprid priča spodaj prisekan volanski obroč in veliko aluminija in klavirske črnine.

Nadaljevanju dinamike tudi na področje vožnje botruje 2,0-litrski štirivaljni turbo bencinar v nosu, zvezan s sedemstopenjsko prestavno avtomatiko. Glede zmogljivosti in tipologije pogona so Japonci še dokaj skopi z informacijami, so pa številne novinarje, ki te dni oblegajo ta model na salonu, utišali z informacijami, da naj bi serijska različica luč proizvodnje ugledala že prihodnje leto, ko bodo pod nosom in kolesi različni dizelski in bencinski pogoni, kakor tudi možnost dvo- in štirikolesnega pogona.

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。