三年前,Rimac Automobili 向我们展示了 C_Two 电动概念车。他们一直在完善它,直到今天,他们终于向我们展示了最终版本,Rimac Nevero。世界上最快的量产车!
Produkcijska različica konceptnega C_Two je dobila privlačnejše ime. 里马克·内维拉 je namreč dobila svoje ime po mediteranski nevihti. V primerjavi s konceptom je bila Nevera deležna kar nekaj sprememb, le te pa so privedle do 34% izboljšanja na področju aerodinamike. Pri izbiri voznega načina ″Low Drag″, se bo količnik zračnega upora spustil na vsega 0,30, ko pa izberemo vozni način ″High Downforce″, se bo sila ki pritiska avtomobil k tlom, zvišala za vrtoglavih 326%. Rahlo spremenjeno zunanje oblikovanje Nevere je privedlo do boljšega hlajenja zavor in pogonskega sklopa.
Rimac Nevera ima v kraljestvu hiperavtomobilov že nekaj konkurentov, kljub temu pa so njene številke naravnost osupljive. Štirje elektromotorji zmorejo ogromnih 1.408 kW (1.914 konjskih moči) in kar 2.360 Nm navora. Električni športnik potrebuje za pospeševanje od 0 do 100 km/h le 1,97 sekunde, a le če smo na dobro oprijemljivi podlagi. Kakorkoli že, govorimo o izredno hitrem avtomobilu, ki preneha pospeševati šele pri 412 公里/小时. Nevera ima na voljo baterijo s kapaciteto 120千瓦时, ki naj bi shranila dovolj energije za do 550公里 dolgo pot. Baterija se bo pri priganjanju Nevere izpraznila občutno hitreje, bo pa zavoljo hitrega polnjenja, z zmogljivostjo 500 kW, napolnjena (od 0 do 80%) v zgolj 22分钟. Kljub veliki bateriji, ostaja teža na zgolj 2.150 kilogramih.
Velika moč seveda zahteva velike zavore. Le te so karbon-keramične, ki delujejo v kombinaciji s trenutno najbolj učinkovitim regenerativnim zaviranjem. Na voljo bo zgolj 150 enot Nevere, za posamezno pa je potrebno odšteti 200万欧元. Prav vsakega izmed njih bo osebno predal ustanovitelj podjetja Mate Rimac, stranke pa bodo lahko izbirale med različicami GT, Signature, Timeless in Bespoke Edition, ki nudi še večji nivo personalizacije. Pri Rimacu celo trdijo, da bo vsaka Nevera 独特的 in da si niti dve ne bosta enaki.