fbpx

2016 年里约奥运会:美国游泳运动员知道如何享受乐趣——继《Call Me Maybe》之后,这次是在车里唱卡拉 OK

Ameriški plavalci - karaoke v avtomobilu

参加奥运会的美国游泳运动员在泳池外再次引起了人们的注意,这次也是通过唱歌。如果他们四年前张开嘴唱《Call Me Maybe》(OI London 2012),那么他们在 OI Rio 2016 的车里录制卡拉 OK。著名的迈克尔·菲尔普斯(Michael Phelps),有史以来最成功的奥运选手,在奥运会上赢得了 22 枚奖牌,其中包括 18 枚金牌,他也尝试过唱歌!

Iz OI 2016年里约奥运会 že prihajajo prvi zabavni posnetki. Športniki pred nastopom sproščajo stres na številne načine. 听音乐 je eden izmed njih. Tovrstna rutina namreč mnogim izboljša psihično pripravljenost za tekmovanje.

Ameriški plavalci sproščajo stres s karaokami.
Ameriški plavalci sproščajo stres s karaokami.

Ameriški plavalci (Michael Phelps, Allison Schmitt, Ryan Lochte, Katie Ledecky, Nathan Adrian, Kevin Cordes) so to metodo tako kot pred štirimi leti v Londonu uporabili tudi na olimpijskih igrah 2016. S svetom so namreč delili posnetek petja karaok v avtomobilu med vožnjo na olimpijsko prizorišče iz olimpijske vasi. Da, odpeli so tudi skladbo za Pokemone!

阅读更多: 2016 年里约奥运会开幕式照片集锦


V Londonu 2012 so se širši javnosti predstavili z videospotom za skladbo Call Me Maybe glasbenice Carly Rae Jepsen – posnetek z odpiranjem ust je bil velik viralni hit in je dobil veliko izpeljank  –  tokrat pa so postregli s svojim petjem na različne 流行歌曲, ki odmevajo iz zvočnikov avtomobila.

Skladbe, ki jih slišimo:

  • 0:00  –  “Shake it Off”  –  Taylor Swift
  • 0:25  –  “Call me Maybe”  –  Carly Rae Jepsen
  • 0:33  –  “Boss”  –  Little Mix
  • 1:07  –  “Blank Space”  –  Taylor Swift
  • 1:23  –  “In the Street”  –  Cheap Trick
  • 1:59  –  “Chicken Fried”  –  Zac Brown Band
  • 2:42  –  “What Do You Mean?”  –  Justin Beiber
  • 3:05  –  “What Makes You Beautiful”  –  One Direction
  • 3:15  –  “My Boo”  –  Ghost Town DJs
  • 3:31  –  “Welcome to my House”  –  Flo-Rida
  • 3:55  –  Drive-thru episode
  • 4:47  –  “I Would Walk 500 Miles”  –  The Proclaimers
  • 5:03  –  Pokemoni
  • 5:23  –  “I’ll Be There For You”  –  The Rembrandts
  • 5:31  –  “Party in the USA”  –  Miley Cyrus

Ameriški plavalci med petjem karaok v avtomobilu:

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。