fbpx

劳斯莱斯银魂系列:一百年前的威望

Rolls-Royce Silver Ghost Collection

劳斯莱斯 (Rolls-Royce) 正在庆祝其创始人创下的耐力纪录 101 周年。 1907 年,查尔斯·劳斯 (Charles Rolls)、克劳德·约翰逊 (Claude Johnson) 和亨利·莱斯爵士 (Sir Henry Royce) 驾驶着银魂 (Silver Ghost),开始了一段当时难以想象、至今仍具有传奇色彩的不间断耐力骑行,全程 23,127 公里。

Za proslavitev tega posebnega jubileja bo britanska luksuzna znamka 劳斯莱斯 naredila 35 primerkov Silver Ghost Collection, ki bodo osnovani na aktualnem Rolls-Royceu Ghost. Avtomobile bodo izdelali v Goodwoodu, domačem kraju Rolls-Roycea.  Vseh 35 avtomobilov bo odetih v srebrno barvo Cassiopeia Silver, v katero je bil obarvan tudi Silver Ghost pred stotimi leti. Mojstri Rolls-Royceove lakirnice potrebujejo kar 8 ur za nanos barve, sama barva pa vsebuje delčke 100-odstotno čistega srebra.

Še en poklon klasičnemu Silver Ghostu lahko najdemo na markantni prednji maski, ki je odeta v bleščečo črno barvo. Prav takšni so tudi osrednji deli platišč, kjer na  srebrni podlagi Cassiopeia zasledimo vgraviran zapisSilver Ghost Since 1907” oziroma Silver Ghost od leta 1907. Že omenjena prednja maska tudi tokrat ponuja zavetje krilati gospodični 狂喜之灵, pod katero najdemo napis “AX201”, ki se navezuje na registrsko oznako originalnega Silver Ghosta.

阅读更多: ROLLS-ROYCE PHANTOM 2018: LUKSUZ, KOT GA ŠE NI BILO

V notranjosti kabine boste našli  zeleno Forest Green oblazinjenje, ki je kombinirano s srebrnim usnjem. Prav tako je posebna tudi osrednja konzola, ki ima poseben prostor za sončna očala in druge vsakdanje potrebščine. Poleg tega se na njej ponosno kaže napis “Silver Ghost Collection- One of Thirty-Five”, ki še dodatno poudari ekskluzivnost Silver Ghost serije. Kljub klasičnim oblikovnim potezam je ekskluzivni Silver Ghost poln moderne tehnologije. Na voljo imam tri pare Kleerovih Wi-Fi slušalk, izboljšano USB-HDMI-povezljivost4G LTE-podporo. Silvr Ghost je združil moderno tehnologijo in klasiko, ki se je uspešno zoperstavila zobu časa.

Galerija slik: Rolls-Royce Silver Ghost Collection

更多信息

更多信息:
rolls-roycemotorcars.com

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。