fbpx

你可以想象?这就是大众汽车电动车队在三年内的未来感

很少有像在法兰克福国际汽车展 (IAA) 上那样直观地看到和感受到未来,许多人认为大众汽车在展会上迈出了关键的一步。大众ID.3上市了,价格与传统内燃机汽车非常接近,足以让许多认为电动汽车想法太过分的人信服。其基本价格将低于3万欧元。通过各种激励和补贴,它还可以降低。进入电动汽车领域是完全合乎逻辑的选择。

大众ID.3 se ob lansiranju na trg obnaša znamki primerno – torej ljudsko ter drugim konkurentom, tudi Tesli, meče rokavico in postavlja navidezno letvico, ki jo bo potrebno doseči. Z dosegom tudi do 550公里 izniči različne argumente o tem, da električni avtomobil ni popolnoma vsakodnevno uporaben – z njim se boste tako brez težav odpeljali na izlet na morje. Zgodovinski mejnik pa postavlja predvsem s ceno. Kupci se bodo namreč lahko dobesedno odločali med elektriko in “bencinom”. Izbira pa ob mnogih adutih 电动汽车 ne bo težka.

Volkswagen je na IAA predstavil tudi študije, ki v veliki večini (in relativno nespremenjeno) prihajajo na ceste v naslednjih 4 letih. Tako so predstavili čudežno prostorni 越野车 有名字的 ID. CROZZ, kot ikono med enoprostorci jutrišnjega dne opevanega ID. BUZZ, avantgardno limuzino ID. VIZZION in kralja peščenih plaž ID. BUGGY. Tako se na avtosalonu IAA 2019 sedanjost preliva v prihodnost. To je začetek nove dobe znamke 大众汽车 in avtomobilske mobilnosti.

Za Volkswagen je pestra že sedanjost!

Zdi se, da je prav 大众汽车 med vsemi proizvajalci izbral 正确的时刻 za resen naskok na električni prestol. Medtem ko se je bavarski BMW električne mobilnosti inovativno lotil pred dobrimi 6 leti z linijo i in v zadnjih letih zaspal, 奥迪 cene vstopnih električnih modelov po premijsko napihnil, 奔驰 pa tej filozofiji sledil, je prav Volkswagen tisti, ki je izbral pravo pot。那是 dosegljivost električnega vozila množicam in svojo paletno 电动汽车 nagradil na tri: Volkswagen UP, e-Golf in ID.3

Zatresel se je trg rabljenih električnih vozil.

当年 2020 poleg ID.3 na trg prihaja kopica električnih vozil različnih proizvajalcev, ki bo tako zelo zanimiva in konkurenčna običajnim. Na to se je že odzval trg rabljenih električnih vozil, kjer cene v zadnjem letu drastično padajo, in sicer na raven, kjer dve leti stara vozila izgubljajo tudi več kot 50 % nabavne vrednosti. Več si preberite v našem zapisu!

Uvajanje elektrificiranega voznega parka ne bo brez težav.

Električni vozni park bo zaradi potez velikih proizvajalcev začel rasti z nesluteno hitrostjo, kar bo vsekakor povzročilo izjemen zalogaj za vse tiste, ki bodo ali so odgovorni za postavitev velikega omrežja polnilnic. Prav tako pa zna to predstavljati izjemen izziv vsem elektro podjetjem, ki se bodo srečala z ogromnim številom zasebnih odjemalcev s povečano potrebo po električni energiji. Že danes se nemalokrat zgodi, da je električna 充电装置 zasedena in je potrebno avtomobil polniti doma ali izbrati drugo polnilno postajo. Ob povečanju za le nekaj odstotnih točk pa bo polnjenje ob obstoječi infrastrukturi praktično nemogoče.

更多信息

更多信息:
大众汽车网站

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。