fbpx

Špajza – sveže dobrote stare špajze

Na gornjem trgu v stari ljubljani, nasproti cerkve sv. florijana, lahko obiščemo gostilno špajza, ki vabi in preseneča z malce nenavadno, a nadvse prijetno in domačnostno podobo. pod nogo zaškripljejo stare lesene podnice, h kosilu sedemo na klop iz babičine zapuščine in s sten nas opazujejo portreti iz ...

基本信息
地址
Špajza - sveže dobrote stare špajze
Gornji trg 28
卢布尔雅那
日程
vsak dan od 12. do 23. ure
接触
(01) 425 30 94

Na Gornjem trgu v stari Ljubljani, nasproti cerkve sv. Florijana, lahko obiščemo gostilno Špajza, ki vabi in preseneča z malce nenavadno, a nadvse prijetno in domačnostno podobo. Pod nogo zaškripljejo stare lesene podnice, h kosilu sedemo na klop iz babičine zapuščine in s sten nas opazujejo portreti iz zaprašenega podstrešja. Vse diši po starem, le iznad štedilnika se širijo vonjave po sveži, sodobni kuhinji, pisani na kožo modernim, zahtevnim jedcem. Špajza slovi po raznovrstnih karpačih, od govejega, žrebičkovega, do tuninega in, že nadvse eksotičnega, hobotničinega … V Špajzi pravijo, da kuhajo mediteranske in mednarodne jedi, vendar vam postrežejo tudi s popolnoma domačimi in enostavnimi, denimo žlikrofi ali ajdovo kašo z jurčki. Če smo se odločili za zahtevnejši obed in nam tekne meso, bodo morda pravšnja izbira žrebičkov file, jelenovi madaljoni ali kozliček iz pečice ali pa sveže morske ribe: kovač, škarpena … Poleti nam kar na vrtu spečejo hobotnico ali pljučno pečenko izpod peke, Špajza se namreč pohvali s prostornim, intimno zaprtim vrtom, kakršnega bržkone težko premore še kakšna gostilna v Ljubljani, kjer z besedo vrt ponavadi poimenujemo tri ali štiri mize na pločniku pred lokalom. V Špajzo radi zahajajo poslovneži na malce bolj sproščena srečanja, prav primerna pa se zdi tudi za intimno večerjo v dvoje … O kakovosti kuhinje in postrežbe, pa seveda o ljubkosti ambienta, priča podatek, da Špajzo najdemo v svetovnem turističnem vodiču Lonely Planet, svojih pet minut slave pa je doživela tudi na kanalih Discovery in CNN.

Next
但丁

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。