fbpx

Specialized fUCI——对符合 UCI 规则的公路自行车的未来研究

Futuristično cestno kolo fUCI

您是否想知道为什么在环法自行车赛等自行车比赛中看不到像 fUCL 这样的公路自行车?由于国际自行车联盟 (UCI) 的严格规定,该联盟是国际自行车比赛组织和分类的伞式机构,还向自行车运动员颁发许可证并裁决兴奋剂案件。尽管制定规则是为了确保所有自行车手有一个公平的竞争环境,但许多人认为它们阻碍了发展。其中一位就是Specialized品牌的创意总监Robert Egger,他在最新的概念中打破了规则,制作了一款名为“Eff You See Eye”或fUCI的未来派公路自行车,他坦言(你只能猜猜“f”是什么意思),他对这段关系有何看法。

Specialized fUCI je študija cestnega kolesa, ki ne igra po pravilih, saj se požvižga na UCI pravila in krši dobesedno vse po spisku. Za tem ”nepokornim” cestakom stoji kreativni direktor priznane kolesarske znamke Specialized Robert Egger. Pravila začne kršiti že pri 33.3-palčnem zadnje kolesu za kar bi mu UCI nemudoma prižgal rdečo luč, saj morata biti obe kolesi enako veliki. Večje kolo, ki služi kot vztrajnik, je namenjeno lažjemu vzdrževanje hitrosti, je pa treba zato vložiti precej več napora, da spravimo kolo v pogon. Posledično so pri Specializedu v pesto vgradili, kot pravi Egger, ekvivalent avtomobilskemu turbu, brezkrtačni hub motor, ki se napaja z litijsko baterijo. Gre torej za e-kolo.

阅读更多: Specialized S-Works Venge ViAS je najhitrejše kolo na svetu

Robert Egger je brez dlake na jeziku povedal kaj si mislu o UCI-ju in njegovih togih pravilih.
Robert Egger je brez dlake na jeziku povedal kaj si mislu o UCI-ju in njegovih togih pravilih.

Tudi kakršni koli aerodinamični dodatki sodijo na UCI-jevo ”črno listo”, fUCI pa se tudi za to ne zmeni kaj dosti. Na testu bi padel tako že sam okvir kolesa, da o motociklističnem vizirju sploh ne govorimo. Kakopak je kolo za 21. stoletje 连接到智能手机. Ko ga enkrat vstavite v polnilno (!) postajo na krmilu, v trenutku dostopate do številnih funkcij (lahko splanirate traso, preverite tlak v gumah, ipd.). Ali bo ta študija, ki je ustvarjena za ljudi, ki ljubijo hitrost, a ne nujno tekmujejo, kdaj prešla v serijsko proizvodnjo še ni znano. Egger izdelek ”opravičuje” z dejstvom, da se UCI-jev ”zakonik” dotika zelo drobne populacije, medtem ko obstaja veliko število kolesarjev, ki jih prav malo briga za njihova pravila in niti ne poznajo striktnih omejitev za kolesa. Zato je oblikoval kolo za nekoga, ki si samo želi iti hitro.

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。