每个大公司都有自己的特点和与之相关的刻板印象。该主题标签与 Twitter 社交网络有着千丝万缕的联系,宜家与组装家具有着千丝万缕的联系,星巴克因在顾客的锅上写下名字而闻名……列昂尼德·汗 (Leonid Khan) 玩弄了对世界知名公司的刻板印象,并将它们纳入了他关于该主题工作的插图中采访。
Vas zanima, kako bi potekali razgovori za službo pri podjetjih, kot so McDonald’s, Ikea, Apple, L’oreal in Samsung? Kazahstanski umetnik in ilustrator Leonid Khan je narisal 13 hudomušnih ilustracij, ki prikazujejo, kako bi pri svetovno znanih podjetjih potekali razgovori za službe, če bi ti temeljili na stereotipih o podjetjih.
阅读更多: 世界各地生殖器的有趣名字
O mnogih blagovnih znamkah, s katerimi se srečujemo na dnevni ravni, krožijo številne anekdote in šale na njihov račun 你呢 插图 to povzamejo na popoln način. Ste kdaj delali za katero od teh podjetij? Zaupajte nam, ali je bilo res tako, kot je prikazano v nadaljevanju.