在第85届日内瓦车展上,铃木发布了其未来车型iM-4和iK-2,分别是小型越野车和小型公路车。iM-4将取代吉姆尼(Jimny),而iK-2则基于全新平台打造,延续了铃木自1955年推出Suzulight以来小型车的传统。
Suzuki s konceptoma iM-4 in iK-2 več kot očitno stavi na majhna vozila. Štiripogonski v 18-colske pnevmatike (215/45) obut iM-4 是这样 žepna različica teranca (v dolžino meri 3,7, v širino pa 1,7 metra) z izčiščenim dizajnom (nekaj malega tu posnema od legendarnega Fronte Coupeja in prvega Creva), a pripravljen na težaven teren, ki ga osvetljuje z LED头灯. Očem skrit je 1,2-litrski Dualjet motor, integriran zaganjalnik-generator in litij-ionska baterija, v sklop tehnologije “Smart hybrid vehicle by Suzuki” (SHVS) pa sodijo še regenerativne zavorne zmogljivosti in varčna poraba.
阅读更多: 有史以来最令人难以置信的拉力赛角!
楷模 iK-2 z dvižnimi vrati zadaj uteleša oblikovalski koncept ”Liquid Flow”, ki se izraža skozi izrazite linije in kromirane poudarke, zrcali pa se tudi v LED-žarometih in mišičastih odbijačih. Na račun bolj športnega videza je nagnil zadnje steklo, da se je iz nepremičnine spremenil v premičnino, pa je dobrodošlico izrekel 1-litrskemu turbobencinskemu motorju Boosterjet z neposrednim vbrizgavanjem.
Je nekoliko daljši kot iM-4, saj meri v dolžino drobtinico čez 4米, medtem, ko ga je čez boke za 1,9 m, vozi pa se v 18-colskih (225/45) ”petah” (beri pnevmatikah). V serijski model naj bi bil povišan 2016年.






