fbpx

铃木 iM-4 和 iK-2:吉姆尼的后继者和新城市孩子

Suzuki iM-4

Suzuki je na 85. avtomobilskem avtosalonu v Ženevi predstavil svoja bodoča modela, študiji iM-4 in iK-2, gorca in cestaka, oziroma majhno terensko in majhno cestno vozilo. iM-4 stopa v čevlje modela Jimny, medtem ko je iK-2 osnovan na povsem novi platformi, a nadaljuje Suzukijevo tradicijo majhnih vozil, ki se je začela s Suzulightom leta 1955.

Suzuki s konceptoma iM-4 in iK-2 več kot očitno stavi na majhna vozila. Štiripogonski v 18-colske pnevmatike (215/45) obut iM-4 是这样 žepna različica teranca (v dolžino meri 3,7, v širino pa 1,7 metra) z izčiščenim dizajnom (nekaj malega tu posnema od legendarnega Fronte Coupeja in prvega Creva), a pripravljen na težaven teren, ki ga osvetljuje z LED头灯. Očem skrit je 1,2-litrski Dualjet motor, integriran zaganjalnik-generator in litij-ionska baterija, v sklop tehnologije “Smart hybrid vehicle by Suzuki” (SHVS) pa sodijo še regenerativne zavorne zmogljivosti in varčna poraba.

阅读更多: 有史以来最令人难以置信的拉力赛角!

楷模 iK-2 z dvižnimi vrati zadaj uteleša oblikovalski koncept ”Liquid Flow”, ki se izraža skozi izrazite linije in kromirane poudarke, zrcali pa se tudi v LED-žarometih in mišičastih odbijačih. Na račun bolj športnega videza je nagnil zadnje steklo, da se je iz nepremičnine spremenil v premičnino, pa je dobrodošlico izrekel 1-litrskemu turbobencinskemu motorju Boosterjet z neposrednim vbrizgavanjem.


Je nekoliko daljši kot iM-4, saj meri v dolžino drobtinico čez 4米, medtem, ko ga je čez boke za 1,9 m, vozi pa se v 18-colskih (225/45) ”petah” (beri pnevmatikah). V serijski model naj bi bil povišan 2016年.

Oglejte si modela iM-4 in iK-2 še v galeriji:

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。