Suzuki iM-4 in iK-2: naslednik Jimnyja in novi mestni malček

Suzuki iM-4

Suzuki je na 85. avtomobilskem avtosalonu v Ženevi predstavil svoja bodoča modela, študiji iM-4 in iK-2, gorca in cestaka, oziroma majhno terensko in majhno cestno vozilo. iM-4 stopa v čevlje modela Jimny, medtem ko je iK-2 osnovan na povsem novi platformi, a nadaljuje Suzukijevo tradicijo majhnih vozil, ki se je začela s Suzulightom leta 1955.

Suzuki s konceptoma iM-4 in iK-2 več kot očitno stavi na majhna vozila. Štiripogonski v 18-colske pnevmatike (215/45) obut iM-4 je tako žepna različica teranca (v dolžino meri 3,7, v širino pa 1,7 metra) z izčiščenim dizajnom (nekaj malega tu posnema od legendarnega Fronte Coupeja in prvega Creva), a pripravljen na težaven teren, ki ga osvetljuje z LED-žarometi. Očem skrit je 1,2-litrski Dualjet motor, integriran zaganjalnik-generator in litij-ionska baterija, v sklop tehnologije “Smart hybrid vehicle by Suzuki” (SHVS) pa sodijo še regenerativne zavorne zmogljivosti in varčna poraba.

PREBERITE ŠE: Najbolj neverjetno odpeljan rally ovinek vseh časov!

Modela iK-2 z dvižnimi vrati zadaj uteleša oblikovalski koncept ”Liquid Flow”, ki se izraža skozi izrazite linije in kromirane poudarke, zrcali pa se tudi v LED-žarometih in mišičastih odbijačih. Na račun bolj športnega videza je nagnil zadnje steklo, da se je iz nepremičnine spremenil v premičnino, pa je dobrodošlico izrekel 1-litrskemu turbobencinskemu motorju Boosterjet z neposrednim vbrizgavanjem.

Je nekoliko daljši kot iM-4, saj meri v dolžino drobtinico čez 4 metre, medtem, ko ga je čez boke za 1,9 m, vozi pa se v 18-colskih (225/45) ”petah” (beri pnevmatikah). V serijski model naj bi bil povišan leta 2016.

Oglejte si modela iM-4 in iK-2 še v galeriji:

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
Kobra: italijanski električni skiro, ki premaguje tudi najbolj grobe terene