fbpx

测试:Mini Cooper S – 5v – 合理,因为它不合理

Mini Cooper S / 2015 / 5V

Mini Cooper S 是一款似乎在同类产品洪流中逐渐消亡的汽车类型的传奇代表。如果您是汽车爱好者,那么这是一个不容错过的汽车狂热。一生中必须拥有一次的汽车。 Mini Cooper S是目前第四代中最“野”的S标号Mini,同样配备了双后门,对都市妈妈更加友好。虽然我们相信一些热血老爹也会坐在里面。

当我们谈论 Mini Cooperju, ki na zadku nosi oznako S vselej govorimo o naj-močnejšem veliko serijskem Mini-ju. Vem! Obstaja še JCW, ampak o njem kdaj drugič. Prevedeno v številke pomeni 193 konjskih moči pod motornim pokrovom, ki malemu predstavniku segmenta B omogoča do 235 kilometrov končnega “zaleta”, ter besno pospeševaje od 0 至 100 公里/小时6.9 sekunde. Številke niso tako pomembne, saj so pri tem avtomobilu pomembni občutki v zelo, zelo širokem spektru.

5 vrat in S na prednji maski.
5 vrat in S na prednji maski.

Občutek lastništva Mini-ja je vsekakor drugačen kot občutek lastništva kakšnega drugega plebejskega predstavnika segmenta B, tu gre predvsem za zgodbo zgodovine in malenkosti ter podrobnosti, ki se skozi leta spreminjajo a vseeno na nek način ostajajo enake. Ne-poznavalec namreč izjemno težko loči vse 4 generacije med sabo, pa čeprav se Mini z vsako nekoliko razpotegne v vse smeri. Tako so pri zadnjem delu opazni večji zadnji žarometi, ki se zdijo pre-dimenzionirani in ko prižgani nekoliko spominjajo na grelne plošče iz časov pred indukcijo.

Skoraj nekoliko preveliki zadnji žarometi, ki spominjajo na ploščo na štedilniku.
Skoraj nekoliko preveliki zadnji žarometi, ki spominjajo na ploščo na štedilniku.

Prednji žarometi so položnejši, boki višji in s tem steklene površine manjše. Ker govorimo o različici s 5 vrati pa je pravzaprav veliko stvari po-stavljenih na novo in nekoliko drugače.

Bočna linija je vseeno zadosti agresivna, da se ji poda oznaka S.
Bočna linija je vseeno zadosti agresivna, da se ji poda oznaka S.

A vendar ne tako zelo revolucionarno kot pred časi. Tako se na primer števec hitrosti seli iz sredinske “konzole” v vidni spekter za volan voznika. Sicer logična poteza, ki pa avtomobilu lahko vzame nekaj tistega šarma in posebnosti. Šarmorigninalost na nek način vzame tudi zadnji par vrat. Zdi se, da bi zadevo oblikovalci pri 宝马 lahko rešili lepše, čeprav se v nekem trenutku človek sprijazni in mu razpotegnjeni Mini začne celo ugajati. To se zgodi predvsem v tistem trenutku, ko avto pričneš uporabljati v realnosti in ugotoviš, da se v prtljažni prostor, da odložiti normalne potovalen torbe saj je le ta zrasel za dobrih 9 centimetrov. Prav tako je medonosna razdalja v primerjavi s 3-vratno različico pridobila 7 centimetrov prostora za noge. Kar koli že to pomeni, v praksi se izkaže s tem, da boste na izlet v Trst na sobotno kavo, brez težav odpeljali tri sopotnike, ki ni nujno, da so otroci. Prostora na zadnji klopi je namreč zadosti tudi za povprečne predstavnike moškega spola.

Medonosna razdalja v primerjavi s 3-vratno različico pridobila 7 centimetrov!
Medonosna razdalja v primerjavi s 3-vratno različico pridobila 7 centimetrov!

Urbane mamice pa bodo zadovoljne s trditvijo, da v prtljažni prostor po novem lahko pospravijo celotno zgornjo košaro vozička za novorojence. S podvozjem vozička pa bo potrebno “skočit” na zadnjo klop, a bo to zaradi dodatnega para vrat lažje opravilo. Mogoče ne prijetno, a vseeno lažje opravilo.

Zabave, karizmatičen, drugačen....
Zabave, karizmatičen, drugačen….

Mini z zadnjim parom vrat je vsekakor dosti bolj uporaben kot tri vratna različica, a vseeno izgublja nekaj tistega prvinskega šarma. Priznati moram, da sem se kar precej časa porabil s privajanjem na njegovo petvratno silhueto. A mi je na koncu testa vseeno le zlezla pod kožo.

S na zadku obljublja zabavo!
S na zadku obljublja zabavo!

小号 na zadku vozila v osnovi obljublja veselje v vožnji, ki ni le slogan bavarskega avtomobilističnega velikana, ampak predznak vseh Mini-jev. Zabava je večplastna in se prične pri čudovitem zvoku, ki je ravno prav močan, da vas bo vedno znova opomnil, da če želite z njim lahko naredite marsikaj. Nostalgično se pri vožnji z odprtimi okni lahko vsake toliko zasliši pok iz izpušne cevi in prijetno tipično pogrgravanje ob padcu vrtljajev.

Mini Cooper S / 5V
Mini Cooper S / 5V

引擎 lepo vleče in je prostorninsko večji od predhodnka. Tudi to mu očitno pomaga do tega da je bolj odziven in da turbo luknje ni čutiti pretirano. Še vedno je nekje tam spodaj… a ko se Mini Cooper S predrami se lahko začne veselje. Med vožnjo se nekako nisem mogel otresti občutka, da ta avtomobil zmore še več, da hoče še hitreje, a ga nekaj ovira. Zato po vsej verjetnost obstaja različica JCW. V primerjavi s 3 vratnim ni pretirane razlike, občutki so v osnovi enaki, a vseeno malček drugačni. A to so že finese, ko z avtomobilom letite v ovinek, od avtomobila pa zahtevate 120% in takrat nekje v zadku občutite tistih nekaj 厘米公斤, ki spreminjajo razmerja sil. Takrat veste, da bo vaša boljša polovica jezna, tašča na zadnjih sedežih pa vam zna v čaj vmešati oleander. A ko se cesta zravna, odpre in postane 2 pasna, Cooper S pospešuje magično od 100 km/h proti svojim limitom. In zdi se da ni konca, da je vse skupaj izjemno hitro in skoraj poetično. Sedite namreč nizko, pogled na črnino asfalta pa je drugačen kot pri drugih avtomobilih. In zato so občutki drugačni kot v katerem koli drugem avtomobilu.

Mini je vedno bil in bo odličen avto. To tudi mora biti saj je saj za 100% dražji od dimenzijsko podobnih izdelkov na trgu. A teh 100%的 odtehta njegova karizma, 情怀 v vožnji in dejstvo, da ga ne boste prodali tako kmalu, kot avtomobile, ki tega ne premorejo. In ko začnete ta dejstva preračunavati se zgodi čarovnija. Mini postane racionalna nakupna odločitev, ki ji botrujejo iracionalna čustva.

更多信息

更多信息:
迷你硅 

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。