fbpx

奖品:成为标致 208 试车手并赢得精美奖品:)

报名试驾,了解一辆不可或缺的法式魅力的都市汽车。标致 208 是一款令男女都着迷的城市汽车。所有在 4 月 15 日之前报名参加试驾的人还将参加抽奖活动,赢取精美的标致奖品。

抽奖已结束

Imena nagrajencev in nagrade:
Anja Košir, Prenosni USB polnilec za mobilni telefon
Matej Jokić, USB ključek z 208 kompilacijo
Niko Devetak, USB ključek z 208 kompilacijo
Vojko Kolenc, 208 obesek za ključe
Tomaž Kapla, 208 obesek za ključe
Zoran Milovanović, 208 obesek za ključe
Andreja Gašpar, 208 obesek za ključe
Jasmina Kogovšek, 208 obesek za ključe

Da se vživite v to zgodbo, potrebujete le malo 想像力 in že ste v mestu, kjer v ozkih ulicah in na s prometom prenatrpanih alejah potrebujete okretnega mestnega sopotnika. Takšnega, s katerim se zjutraj odpravite po bageto, popoldne pa lahko skočite na izlet v okolico mesta. 标致208 združuje najboljše lastnosti majhnih avtomobilov. V smislu opremljenosti in elektronske sofistikacije ne zaostaja za večjimi modeli iz družine Peugeot. V nekaterih pogledih  jih celo prekaša. Predvsem v svojem tako zelo “城市” šarmu.

Izjemno dinamična oblika je ena bolj domiselnih in skladnih v razredu.
Izjemno dinamična oblika je ena bolj domiselnih in skladnih v razredu.

Prostornost in dinamičnost
Peugeot je z modelom 208 nadgradil modelno številko 207 in ga naredil prostornejšega od predhodnika. Vse prevečkrat smo priča, da avtomobili iz generacije v generacijo rastejo in s tem izgubljajo nekaj “mestnega” šarma. Pri Peugeotu 208 so si inženirji zadali težko nalogo in na manjših zunanjih dimenzijah genetiko 208 povečali v notranjosti.

Peugeot 208 - v barvnem tonu "spirit metal siva", ki mu paše izjemno.
Peugeot 208 – v barvnem tonu “spirit metal siva”, ki mu izjemno paše.

208 je dobil tudi izjemen oblikovni pečat, saj lahko trdimo, da je med mestnimi avtomobili eden bolj “prikupnih”, ne glede na izjemen konkurenčen boj pa je še vedno zelo svež. Vsekakor je všeč tako moškim kot ženskam.

Notranjost – ste ljubitelj gadgetov?
Sodobno oblikovana 内部的 s svojim stilom preseneti z nekaterimi rešitvami. V sredini se bohoti “info sistem“, ki ga lahko upravljate z ekranom na dotik. Za vse skupaj je potrebno nekaj malega privajanja, a se, ko osvojite osnove, sistem zdi izjemno intuitiven. Še vedno pa je na razpolago dovolj gumbov, s katerimi lahko po hitrem postopku upravljate z osnovnimi funkcijami avtomobila.

Izjemno domiselno voznikovo okolje, ki ga dopolnjuje povezljivost z gadgeti.
Izjemno domiselno voznikovo okolje, ki ga dopolnjuje povezljivost z gadgeti.

Volanski obroč je pri Peugeotu 208 nekaj posebnega, tako oblika kot majhnost sta po meri mesta. Na njem se v testni različici nahajajo osnovne tipke, s katerimi lahko upravljate info sistem in telefonijo. Ob volanu je bil v testni različici na voljo tudi priročen in učinkovit 巡航控制, nepogrešljiv sopotnik na odprtih cestah. Notranjost je vsekakor v presežkih, saj je za tovrsten razred avtomobila nadpovprečno kakovostna, uporabljeni materiali pa so primerni.

Parkiraj in odparkiraj se sam – senzorična dimenizja novega Peugeota 208
Testno vozilo je bilo opremljeno s sistemom Park Assist, ki s svojimi visoko tehnološkimi ultrazvočnimi zaznavali ocenjuje velikost parkirnih mest, ki so na razpolago, in poskrbi za prakiranje vozila v primerno parkirno mesto ter tudi sam izvoz iz njega. Vse skupaj spremljajo vidnizvočni signali. Tovrstnega parkiranja se je sicer treba sprva navaditi. Že po nekaj poizkusih bo avto parkiral namesto vas. Vi pa boste izpadli profesor vožnje.

Sistem "Park Assist" zazna prostor med vozili, nato pa samostojno vrti volanski obroč. S pedako za plin še vedno upravlja voznik.
Sistem “Park Assist” zazna prostor med vozili, nato pa samostojno vrti volanski obroč. S pedalko za plin še vedno upravlja voznik.

Park Assist je vsekakor tisto nekaj, kar pride prav v mestnem vsakdanu. Opcija vas bo po ceniku olajšala za 630 evrov, kar ni malo, vendar z njo dobite tudi precej koristne senzorje, ki vas zvočno opozarjajo tudi pri počasnejši vožnji ter tako obveščajo o okolici avtomobila. Tako pri parkiranju v klasični parkirni boks prednji senzorji opozarjajo na razdaljo do robnika. Vsekakor všečno in, roko na srce, skoraj bolj uporabno kot 自动地 bočno parkiranje.

Vozna dinamika – izjemno športen in dinamičen 
V testnem vozilu je tiktakal 1.2 VTi z 60kw (82 konjskimi močmi), ki zadostuje za dinamično mestno vožnjo, ob kateri pa kljub vsemu porabi 一点 goriva. Za kaj več pa bo potrebno poseči višje in pogledati proti močnejšemu 1.6 VTi, ki premore 88kw (120 konjskih moči), oziroma različicami z dizelskimi motorji. Motor testne različice namreč ni sledil izjemno dinamičnemu podvozju, ki je v osnovi naravnano izjemno športno. K dobrim občutkom pripomore tudi precej dober primerek volanskega mehanizma, ki daje ravno dovolj občutkov o dogajanju na cesti.

Vozna dinamika je odlična, podvozje športno naravnano.
Vozna dinamika je odlična, podvozje športno naravnano.

Racionalna izbira francoskega šarma
标致 208 je ena tistih nakupnih izbir, ki se zdi izjemno racionalna, če ste na lovu za takšnim mestnim sopotnikom, saj se cene vozila v akciji pričnejo pri 9.990 evrih, kar pa je že tista magična meja, ki zna premamiti marsikaterega kupca. Več o akcijski ponudbi preverite 这里.

Oglejte si galerijo – Peugeot 208

更多信息

Več informacij na spletnem mestu:
http://www.peugeot.si

Akcijska ponuba:
http://www.peugeot.si/akcija-208-5v/

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。