fbpx

这些是最能破坏关系的最有力的行为!

我们无意识的行为往往会破坏我们的关系!

Verjamemo, da velikokrat vaša dejanja ne odražajo vaših pravih čustev. Da velikokrat nehote naredite nekaj, kaj v vašem partnerju povzroči čustven pretres. Preverili smo zapise priznanega profesorja psihologije Johna GottmanA, ki že 40 let raziskuje zakone in zveze – preučuje, kaj jih ohranja trdne in kaj jih uničuje. Po dolgoletnih raziskavah lahko zgolj po petih minutah pogovora s parom z 91-odstotno natančnostjo ugotovi, ali se bo zveza obnesla.

V svoji knjižni uspešnici o ohranjanju srečnega zakona z naslovom The Seven Principles for Making Marriage Work med drugim razkriva, kaj je tisto, kar v največji meri uničuje odnos in naposled povzroči razpad zveze.

To so ključna dejanja, ki največkrat povzročijo razpad zveze:

通过 GIPHY

1. Kritiziranje

约翰·戈特曼说,抱怨没有错,但批评就有问题。批评是针对人,而不是针对他们的行为。例如,我们对我们的伴侣说他不好,但不是说他的行为不好。

2. Prezir

Prezir ima veliko oblik, kot so žaljenje, zavijanje z očmi, neprimeren humor, zbadanje ali norčevanje. Gottman trdi, da je prezir najslabša izmed štirih, za odnos smrtonosnih navad, saj izraža odpor. Zelo težko je rešiti problem, če partner čuti odpor z druge strani, meni Gottman.

对话总是比沉默好(照片:Shutterstock)
谈话总是比沉默好。 (照片:Shutterstock)

3. Obramba

Obramba je pravzaprav način, kjer za vse krivimo partnerja, nas uči profesor. Ko rečemo, da problem ni v nas, ampak v partnerju, le še poglobimo spor in ga še težje razrešimo.

4. 不沟通

Molk v zvezi je zelo škodljiv. Veste, kako to gre? Ko smo na partnerja jezni, ga izključimo in se ne pogovarjamo, ga na ta način kaznujemo. S čimer pa ne razrešimo težave, temveč jo poglobimo, saj se partner oddaljuje od zveze, svari Gottman. Pogovor je vedno najboljša rešitev!

Zakaj se tako obnašamo?

Pomembno je, da se zavedamo svojih dejanj ter da jih ozaveščamo! Dejanja namreč velikokrat nimajo osnove v samih čustvih, temveč jih lahko počnemo zaradi napačnih primarnih vzorcev, na primer vzorec mame, ki je za vsako stvar krivila očeta ali pa ga je stalno kritizirala. Tudi zato je pomembno, da se tovrstnih dejanj zavedamo!

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。