你喜欢网上购物吗?在水晶宫举行的第五届 Shopper's Mind 电子商务日会议上,颁发了 2016 年斯洛文尼亚最佳在线商店奖项。查看您最喜欢的斯洛文尼亚在线商店是否在获奖者之列。
Raziskava, ki se je poglobila v spletne nakupovalne navade Slovencev, je vključila kar 22.633 slovenskih potrošnikov in ti so med 70 slovenskimi spletnimi prodajalci izglasovali najboljše slovenske spletne trgovine. Nagrade in priznanja so zmagovalcem podelili na 5. konferenci Shopper’s Mind Ecommerce Day. Glavni nagradi sta prejeli spletni trgovini click2chic.si (The Shopper’s Mind Web Champion Award) in malinca.si (The Shopper’s Mind Web Challenger Award), podeljenih je bilo še 25 drugih nagrad in 2 priznanji.
医学 nagrajenimi spletnimi trgovinami so bile še naslednje spletne trgovine: Gizzmo.si, Printink.si, Polna-kahlica.si, Licila.si, Pikolin.si, Skratek.si, Tehnox.si, Mercator.si, Grosbasket.com, Silux.si, Sveterotike.si, Alpinashop.si, 1nadan.si, Click2chic.si, Vitapur.si, Conrad.si, Funky.si, Zoohit.si, Printink.si, MImovrste.com, Sonusart.si, Posljipaket.si in Extremevital.si.
阅读更多: Najlepša Miklavževa darila za otroke 2016
Slovenci na spletu kupujemo vse pogosteje
Raziskovalni projekt Shopper’s Mind, ki ga podjetje Ceneje, d. o. o., izvaja skupaj s partnersko raziskovalno agencijo Valicon, je dal še naslednje zanimive rezultate.
Letošnji podatki kažejo, da Slovenci na spletu kupujemo vse pogosteje. Od vseh uporabnikov spleta jih vsaj en nakup mesečno opravi 37 odstotkov − 7 odstotkov več kot lani ter 10 odstotkov več kot v letu 2014. 34 odstotkov jih na spletu kupuje 电子产品, 19 odstotkov modne izdelke, 13 odstotkov opremo za dom in vrt ter 11 odstotkov izdelke v kategoriji lepote in zdravja. Tistih, ki ne spletu nikoli ne kupujejo, je samo še 8 odstotkov.
更多信息:
Smind.si