fbpx

以相反的顺序洗头:先护发素再洗发——为什么不呢!

照片:envato

当我们谈论头发护理时,通常首先想到的就是定期洗发。大多数人一生都坚持相同的习惯,但也许终于是时候稍微改变一下,开始以相反的顺序使用洗发水和护发素了。我们询问这种洗发方式有什么优点,最适合什么样的发质。

Večina ljudi si lase umiva na 经典的方式. Najprej si lasišče očistijo s 洗发水 (frizerji priporočajo, da to storite 两次), nato šampon sperejo, na konice nanesejo 香脂, počakajo 几分钟 in končno sperejo še tega. A po socialnih omrežjih je pred kratkim zaokrožil povsem nov način umivanja las, pri katerim je zaporedje uporabe šampona in balzama zamenjano. Kakšne pa so 优点 takega umivanja?

Večina si lase umiva na klasičen način Foto: Erick Larregui / Unsplash

Zakaj si lase umivati v nasprotnem vrstnem redu?

Nov način umivanja las velja za nežnejšega, strokovnjaki pa menijo, da lahko vaše lase tudi veliko bolje zaščiti. To je zato, ker 香脂 vsebuje snovi, ki bodo vaše lasišče obvarovale pred morebitnimi kemikalijami, ki so prisotne v šamponu. Prav tako naj bi ta način povrnil 健康新鲜 lasem, ki so zaradi toplotnega in kemičnega obdelovanja nagnjeni k lomljenju.
Tako umivanje je primerno predvsem za tiste, ki se borijo s tankimi ali mastnimi lasmi. Če boste nanje 香脂 nanesli pred šamponom, boste tako poskrbeli, da ga na koncu popolnoma sperete. Ostanki balzama na lasišču lahko namreč povzročijo, da lasje postanejo obteženihitreje zmastijo.

Posebna tehnika bo balzam popolnoma odstranila Foto: Engin Akyurt / Pexels

Kdo lahko tako umivanje preizkusi?

Umivanje v spremenjenem brstne redu lahko preizkusite, ne glede na to, ali so vaši lasje 级别 或者 卷起来. Ne smete pozabiti, da se tudi na videz podobni lasje med seboj lahko izjemno 他们不同 in da bo na laseh vaših prijateljic najverjetneje najbolj deloval povsem drugačen postopek kot na vaših. Prav zato poznamo ogromno načinov nege las, lepotni navdušenci pa konstantno preizkušajo nove.

Predlagamo tudi, da si lase na tak način umijete, ko se vam 赶快. Prav v jutranji mrzlici je namreč verjetnost, da si balzama z las ne boste popolnoma sprali, večja. In prav zaradi tega je bolje, da to storite 两次.

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。