即使在正常的汽车测试中也能驱动 125 cc 发动机,这使得 Vespo GTS 125 发动机成为最理想的发动机之一。然而,在 2023 年,这条公路传奇将迎来一些重大更新。当然,我们也会在斯洛文尼亚的高速公路上看到它。
Vespin model GTS iz samega vrha ponudbe bo za leto 2023 dobil nabor več nadgradenj. Kupci lahko tradicionalno izbirajo za model GTS dva motorja, tradicionalni 125-kubični enovaljnik in 278-kubični 300 HPE, skupaj z močnejšim, uglajenejšim in bolj odzivnim menjalnikom CVT. Vzmetenje je bilo na novo nastavljeno za boljše udobje in stabilnost, medtem ko je bila postavitev zadnjega člena vzmetenja obsežno preoblikovana z močnejšimi komponentami in boljšo geometrijo. Vse za res “gladko” vožnjo in hkrati večjo varnost. 300 GTS je prvič v zgodovini Vespe opremljen z 12-palčnimi kolesi. Tudi zaradi boljše dinamike vožnje. GTS je na voljo v štirih modelih: Vespa GTS, Vespa GTS Super, Vespa GTS Super Sport in Vespa GTS Super Tech. Model Super Tech je opremljen z barvnim zaslonom TFT, drugi trije modeli pa imajo nabor povezav MIA, ki omogoča zagon tudi brez ključa. Model Super Sport, pa je enostavno bolj aktrakivno opremljem z več barvnimi detaili.
In cena? Seveda je različna od modela in izbire opreme. Na cenikih se cene za legendarno Vespo začnejo pri ceni okoli 5.300 evrov. Kar ni malo, a vseeno še vedno ne preveč za tovrstno legendo. Vespe namreč izjemno dobro ohranjajo vrednost in so med bolj “trajnostnimi” nakupi. Zato je Vespa večna, vožnja z njo pa na nek način izjemno poceni.