大众 T-Cross Breeze 是一款概念车,但大众声称它距离量产并不远。这是一款可爱的无顶跨界车,仅比大众 Polo 稍大一点。似乎就连敞篷车也无法抵挡“跨界”潮流,突然强行进入“城市SUV”或跨界车领域。无论大众 T-Cross Breeze 是什么......它都不是那么重要。我们就是喜欢它!
之后是 大众汽车 na sejmu zabavne in uporabne elektronike (CES) v Las Vegasu/ZDA javnost navdušil s študijo BUDD, bo tudi v Ženevi obiskovalce presenetil s trendovskim konceptnim modelom. T-Cross Breeze je najbolj kompakten športni terenec, ki ga bo 大众汽车 vključil v svojo ponudbo. Gre za prvi kabrioletski 干燥 v tem avtomobilskem razredu, ki je cenovno dostopen in ki s povišanim sedežnim položajem zagotavlja optimalno preglednost. Tako kot BUDD-e tudi T-Cross Breeze v konceptu upravljanja skoraj nima stikal. Dr. Herbert Diess, predsednik uprave znamke 大众汽车, je povedal: “Leto 2016 bo za 大众汽车 leto novega začetka. T 型十字 prvi nakazuje, v katero smer bo šel razvoj novih Volkswagnovih modelov. Še posebej močno bomo povečali ponudbo športnih terencev, tako da bomo v prihodnje v vseh ključnih segmentih prisotni tudi z modelom suv.”
设计语言 Volkswagna T-Cross Breeze povzema nekatere smernice Tiguana z nekaterimi futurističnimi detajli, ki mu dajo svež pridih. Zanimive so predvsem prednje meglenke, ki že nakazujejo morebiten prihodnji podpis modelov 大众汽车, 和 sodobno oblikovana maska, ki si jo lahko hitro predstavljamo na kakšnem novem suvu družine Volkswagen. 19-palčna lita platišča skoraj organsko poudarjajo obliko in stransko silhueto. V zadku se skriva 300 litrov prtljažnika, ki je prikupno zaključen z zanimivimi zadnjimi lučmi v 引领-tehnologiji.
V dolžino meri 4.133 mm in je le nekoliko daljši od modela CrossPolo. 4-sedežnik ima futuristično oblikovano notranjost, ki pa ne prekipeva od prostornosti. Pod motornim pokrovom koncepta pa se je skrival 1.0升 motorček s 110马力, ki T-Cross požene do 188 km/h.
信息:
大众汽车网站