最小的沃尔沃在推出时标志着沃尔沃设计的新方向,这是我们看到配备 100 千瓦柴油发动机和 Powershift 自动变速箱的测试 C30 时的第一印象。这辆车非常适合讨厌很多行李的个人主义者,因为行李空间......
Najmanjši volvo, ki je ob svoji predstavitvi nakazal novo smer v Volvovem oblikovanju, je bil naš prvi vtis ob pogledu na testnega C30 z dizelskim 100-kilovatnim motorjem in samodejnim menjalnikom Powershift. Avtomobil je kot pisan na dušo individualistom, ki sovražijo veliko prtljage, kajti prtljažni prostor pod steklenim pokrovom ni ravno primer izobilja prostora. Piko na i daje paket opreme R-design, ki sporoča našo športno naravnanost. Ta se odraža v športnih dvobarvnih sedežih, športnem volanu z aluminijastim elementom, merilnikih na modrem ozadju, aluminijastih stopalkah in plaketo na maski R-design. Navdušeni smo bili nad odličnimi senzorji za dež, ki so krmilili brisalnike, nad ksenonskimi žarometi, dvopodročno samodejno klimatsko napravo in tanko sredinsko konzolo v Volvovem slogu. Kljub funkciji easy-entry za lažji dostop do zadnjih dveh sedežev, imata le-ta malo prostora za noge.
汽车的城市脉搏
Mali volvo se vsekakor bolje znajde v mestni gneči kot njegovi večji bratje, saj v dolžino meri slabe štiri metre. Zaradi manjšega prtljažnika je vsekakor primernejši za izlete po mestu kot pa za daljša potovanja, sploh če radi vzamete s seboj več prtljage. Testni avtomobil je bil opremljen s trdim pokrivalom prtljažnega prostora, ki preprečuje radovednim mimoidočim, da bi si skozi steklen pokrov prtljažnika ogledovali njegovo vsebino. A težava tega pokrivala je v tem, da je za nalaganje prtljage na voljo le ozka odprtina. Vendar kot smo že uvodoma dejali, sodobni individualisti sovražijo ogromno prtljage, ki omejuje njihovo svobodo, zato potujejo zgolj z ročno prtljago in zlato kreditno kartico.
家长友善
Ali bi volva C30 svetovali kot dober nakup za družine z dojenčki? Da, če se v družinski garaži nahaja kateri od karavanov ali enoprostorcev in je C30 le očkova (ali mamina) igračka. Sicer pa ne, saj boste vanj le stežka pospravili vso dojenčkovo opremo – razen, če vam starši zaupajo, kako ste nekoč potovali, ko ste imeli pri hiši fička. ISOFIX sidrišči za otroške sedeže sta seveda na voljo in varnostni elementi so takšni kot se za volva spodobi, tako da bo vaš naraščaj zagotovo na varnem.
我们注意到
Paket opreme Summum velja pri volvu za najvišjo stopnjo opremljenosti. A tudi summumu lahko dodamo nekaj kosov opreme in v tem primeru se je na seznamu dodatne opreme znašel samodejni menjalnik Powershift, paket R-design, kakovostni avdio sistem High Performance, protivlomni alarm, pokrivalo prtljažnega prostora in parkirni senzorji. Digitalni predvajalnik glasbe smo priklopili na vgrajeno AUX IN vtičnico, ki se je skrivala v sredinskem predalu, ki je obenem služil kot naslonjalo za roke. Pogrešali smo stojala za pijačo, za katere je običajno namenjen prostor v sredinski konzoli. Rokovanje tako s tempomatom, ki se je izkazal kot zelo uporaben med daljšo vožnjo po avtocesti, kot s potovalnim računalnikom se nam ni zdelo najbolj posrečeno. Bolj praktičen je bil 6-stopenjski samodejni menjalnik, ki je prestavljal gladko in skorajda neopazno. Sicer pa nam je bila vožnja s testnim volvom v užitek, ne glede na to, ali smo drveli po avtocesti, vijugali po podeželski cesti, ali bočno parkirali v mestnem vrvežu. Morda za konec omenimo še, da C30 opremljajo s petimi različnimi bencinskimi (od 74 do 169 kW), tremi dizelskimi (od 80 do 132 kW) in »flexifuel« motorjem.
技术与价格
Mere vozila (v mm): 4252x1782x1447; moč motorja: 100 kW (136 KM); končna hitrost: 205 km/h; poraba goriva (mestna/izvenmestna/kombinirana): 7,6/4,9/5,9 l/100 km; emisija CO2: 156 g/km; prostornina prtljažnika: 233 l; cena testnega vozila (brez popustov): 34.007 EUR; stroški zavarovanja (AO / Super Polni Kasko z 1% odbitne franšize pri Zav. Maribor): 524,58 EUR / 1.062,46 EUR.