大众汽车正在为今年秋天和明年春天准备真正的电动攻势,在此期间,它将为客户提供多达五种电动或插电式混合动力车型。故事从电动up!开始,它的续航里程为150公里,价格约为3万欧元,紧随其后的是电动Golf。
Električnega upa! na zunaj prepoznamo po zelo 讨人喜欢的 oblikovanih LED dnevnih lučeh, ki so jih oblikovalci izredno umetelno (skoraj bi lahko rekli umetniško) umestili v prednji odbijač, ki je s tem seveda drugačen, razliko pa pomenijo tudi skoraj polna 15-palčna lita platišča. drugače pa razlik, razen nekaj maloštevilnih napisov različice skoraj ni.
Realnih nekje 130 km dosega
Glavna razlika pa se seveda “skriva” pod prednjim pokrovom, kjer najdemo 40 kW elektromotor,这发展了 210 Nm, kratko trajno pa zmore proizvesti še dodatnih 20 kW moči, kar pride vozniku prav pri pospeševanjih po počitku pred semaforji ali na avtocesti. Čeprav v mestih, kjer je njegov primarni dom, ne boste mogli preveriti najvišje hitrosti, ki jo doseže (ta namreč znaša avtocestno uporabnih 135 km/h), boste pa tudi v vsakdanji vožnji lahko priča zglednemu pospešku, ki do stotice traja nekje 12 sekund.
Sklop litij-ionskih baterij je nevidno spravljen pod prtljažnik in zadnja sedeža, najpomembneje pri tem pa je, da baterije niti malo niso zmanjšale prostornine prtljažnika, ki s tem ponuja enako uporabnost, kot pri ostalih “civilnih” različicah tega malčka.
阅读更多: VW e-golf – Na ceste evropskih prestolnic prihaja kralj ljudskih src
Z enim polnjenjem pa zmore premagati razdalje do 150公里. V resnici je doseg kot je to že v navadi nekoliko manjši, je pa okoli 130 km doseg sodeč po prvih prevoženih kilometrih po naši prestolnici povsem realnih.
Za 300 evrov, ga bodo slišali prihajati tudi pešci
Tudi znotraj boste sprva razlike med električnim in ostalimi različicami upa! lahko našteli na prste ene roke in sicer na voznika čakata nekoliko drugačni merilniki 和 ročica enostopenjskega 变速箱, ki mu voznik s premiki ročice levo in desno narekuje delovanje. Drugače pa so razlike z izjemo tipk eco in eco+ na podaljšku sredinske konzole, res komaj zaznavne, vse različice e-Upa! pa tudi praktično prekipevajo od opreme, saj gre za najbolj opremljeno različico s še kakšnim priboljškom.
Med opremo tako najdemo: satelitsko navigacijo, samodejno klimo, ogrevano vetrobransko steklo in prednja sedeža, zatemnjena zadnja stekla in večpredstavnostni sistem car-net. Slednjega sestavlja osrednji zaslon občutljiv na dotik, prek katerega voznik dobiva številne za čim bolj ekonomično vožnjo uporabne informacije, na seznamu doplačil (za okoli 300 evrov) pa najdemo tudi 系统, ki v vožnji imitira zvok motorja, s čimer tudi mimoidoči slišijo, da prihaja vozilo.
Pri polnjenju tako kot konkurenca ponuja različne načine polnjenja; od tistega prek domače vtičnice, za katerega bo dovolj nekje 7 ur, do hitrega polnjenja, kjer v 30-minutah baterije napolnete do 80 odstotkov. Slednje pri nas zaradi pomanjkljive infrastrukture in tudi posebnega priključka še ni možno. 价格 e-Upa! naj bi se pri nas pričele pri okoli 30 evrskih tisočakih, na ceste pa uradno zapelje 已经 穿过 kakšen mesec dni.
更多信息:
www.volkswagen.si/e-up