fbpx

VW e-UP! – prvi kilometri po prestolnici brez emisij z električnim volkswagnom

Volkswagen za letošnjo jesen in prihodnjo pomlad pripravlja pravo elektro ofenzivo, v katerega času bo kupcem ponudil kar pet električnih ali priključno hibridnih modelov. Zgodbo začenja električni up!, ki prinaša 150 km doseg in ceno okoli 30 evrskih tisočakov, že kmalu zatem pa mu bo sledil še električni golf.

Električnega upa! na zunaj prepoznamo po zelo všečno oblikovanih LED dnevnih lučeh, ki so jih oblikovalci izredno umetelno (skoraj bi lahko rekli umetniško) umestili v prednji odbijač, ki je s tem seveda drugačen, razliko pa pomenijo tudi skoraj polna 15-palčna lita platišča. drugače pa razlik, razen nekaj maloštevilnih napisov različice skoraj ni.

Najbolj očitna med električno in ostalimi različicami Up!a je prednji odbijač s simpatično vgrajenimi LED dnevnimi lučmi, ki malčku tudi znatno dvignejo ugled.
Najbolj očitna med električno in ostalimi različicami Up!a je prednji odbijač s simpatično vgrajenimi LED dnevnimi lučmi, ki malčku tudi znatno dvignejo ugled.

Realnih nekje 130 km dosega

Glavna razlika pa se seveda “skriva” pod prednjim pokrovom, kjer najdemo 40 kW elektromotor, que se desenvolve 210 Nm, kratko trajno pa zmore proizvesti še dodatnih 20 kW moči, kar pride vozniku prav pri pospeševanjih po počitku pred semaforji ali na avtocesti. Čeprav v mestih, kjer je njegov primarni dom, ne boste mogli preveriti najvišje hitrosti, ki jo doseže (ta namreč znaša avtocestno uporabnih 135 km/h), boste pa tudi v vsakdanji vožnji lahko priča zglednemu pospešku, ki do stotice traja nekje 12 sekund.

Notranjost je z izjemo enostopenjskega menjalnika in nekoliko drugačnih merilnikov praktično enaka tisti pri klasičnih upih!, gre pa za opremsko najbolj založeno različico, ki prinaša praktično popolno opremo.
Notranjost je z izjemo enostopenjskega menjalnika in nekoliko drugačnih merilnikov praktično enaka tisti pri klasičnih upih!, gre pa za opremsko najbolj založeno različico, ki prinaša praktično popolno opremo.

Sklop baterias de íon de lítio je nevidno spravljen pod prtljažnik in zadnja sedeža, najpomembneje pri tem pa je, da baterije niti malo niso zmanjšale prostornine porta-malas, ki s tem ponuja enako uporabnost, kot pri ostalih “civilnih” različicah tega malčka.

CONSULTE MAIS INFORMAÇÃO: VW e-golf – Na ceste evropskih prestolnic prihaja kralj ljudskih src

Z enim polnjenjem pa zmore premagati razdalje do 150 km. V resnici je doseg kot je to že v navadi nekoliko manjši, je pa okoli 130 km doseg sodeč po prvih prevoženih kilometrih po naši prestolnici povsem realnih.

Za 300 evrov, ga bodo slišali prihajati tudi pešci

Tudi znotraj boste sprva razlike med električnim in ostalimi različicami upa! lahko našteli na prste ene roke in sicer na voznika čakata nekoliko drugačni merilniki e ročica enostopenjskega menjalnika, ki mu voznik s premiki ročice levo in desno narekuje delovanje. Drugače pa so razlike z izjemo tipk eco in eco+ na podaljšku sredinske konzole, res komaj zaznavne, vse različice e-Upa! pa tudi praktično prekipevajo od opreme, saj gre za najbolj opremljeno različico s še kakšnim priboljškom.

Polnjenje je močno tako preko klasične domače vtičnice, kot tudi hitre polnilnice, za katero pa uporablja sistem CCS (celotni priključek). Posebnost predstavlja tudi sistem, ki ob zaklenitvi vozila preprečuje neznancem da bi odklopili napajalni kabel od priključka.
Polnjenje je močno tako preko klasične domače vtičnice, kot tudi hitre polnilnice, za katero pa uporablja sistem CCS (celotni priključek). Posebnost predstavlja tudi sistem, ki ob zaklenitvi vozila preprečuje neznancem da bi odklopili napajalni kabel od priključka.

Med opremo tako najdemo: satelitsko navigacijo, samodejno klimo, ogrevano vetrobransko steklo in prednja sedeža, zatemnjena zadnja stekla in večpredstavnostni sistem car-net. Slednjega sestavlja osrednji tela sensível ao toque, prek katerega voznik dobiva številne za čim bolj ekonomično vožnjo uporabne informacije, na seznamu doplačil (za okoli 300 evrov) pa najdemo tudi sistema, ki v vožnji imitira zvok motorja, s čimer tudi mimoidoči slišijo, da prihaja vozilo.

Pri polnjenju tako kot konkurenca ponuja različne načine polnjenja; od tistega prek domače vtičnice, za katerega bo dovolj nekje 7 ur, do hitrega polnjenja, kjer v 30-minutah baterije napolnete do 80 odstotkov. Slednje pri nas zaradi pomanjkljive infrastrukture in tudi posebnega priključka še ni možno. Preços e-Upa! naj bi se pri nas pričele pri okoli 30 evrskih tisočakih, na ceste pa uradno zapelječez kakšen mesec dni.

Mais Informações

Mais Informações:
www.volkswagen.si/e-up 

Com você desde 2004

A partir do ano 2004 pesquisamos tendências urbanas e informamos diariamente nossa comunidade de seguidores sobre as últimas novidades em estilo de vida, viagens, estilo e produtos que inspiram com paixão. A partir de 2023, oferecemos conteúdo nos principais idiomas globais.