大众汽车公布了秋季发布的帕萨特的最终形象,这将带来外观形象的典型刷新,更多的创新将在皮肤和引擎盖下进行。新款 LED 灯和引擎盖下的全数字仪表的新颖之处在于 240 马力的 2.0 TDI 发动机和具有 50 公里电动续航里程的混合动力版本。
![Notranjost bo ponudila boljše materiale, več prostora za potnike v obeh vrstah, pred voznikom pa bodo novi merilniki, na sredinski konzoli pa nova informacijsko zabavni sistem in navigacija.](https://e7852c3a.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2014/07/2015-VW-Passat-B8-15-660x440.jpg)
VW je kot je napovedal včeraj popoldne objavil prve uradne fotografije nove generacije modela passat, ki so ga od leta 1973 izdelali v 22 milijonih primerkov. Uradno premiero bo doživel oktobra v Parizu, prodaja pa bo stekla jeseni.
Nos vozila bo z oblikovnega stališča zmes tistega pri aktualnem CCju in golfu VII. S tega vidika pa ne prinaša tektonskih sprememb ampak zgolj preverjeno osvežitev in brezčasno podobo. Na voljo bo tako v limuzinski kot karavanski različici, proizvodnja slednje bo stekla le nekoliko kasneje. Na voljo bodo tako različice s pogonom na prednji kolesni par, kot tudi na vsa štiri kolesa – 4 motion, manjkala pa seveda ne bo niti DSG自动变速箱.
Passat B8 v dolžino meri 4767 mm, kljub rasti pa je v povprečju izgubil 85 kg teže, posledično pa je skupaj z nekaterimi drugimi prijemi inženirjem uspelo 消耗 一般 zmanjšati za 20 odstotkov.
Notranjost je prav tako osvežena, pridobila pa je tudi nekaj na prostornosti, predvsem v predelu kolen potnikov v drugi sedežni vrsti, nekoliko povečan pa je tudi prtljažnik, ki je zrasel za 21- (na 586 litrov, pri variantu pa za 47 litrov (na od 650 do 1.870 litrov) prostornine.
Na področju napredne tehnike bodo novi head-up projekcija, prednja sedeža s funkcijo hlajenja in masaže, LED灯, nova informacijsko zabavni in navigacijski sistem ter obilo napredne tehnike v obliki asistenčnih sistemov. V notranjosti ne gre spregledati novih merilnikov pred voznikom, ki bo po vzoru Audija v celoti digitalna, med osrednjima merilnikoma pa se bodo na veliko izpisovali za voznika ključni podatki.
Pri paleti motorjev je največ govora o dizelskih agregati, kjer bosta na voljo znana TDI agregata velikosti 1,6- oziroma 2,0 litra, ki bosta razvijala moč od 88 pa do 176 kW. Slednji motor bo povsem nov in bo s pomočjo biturbo tenhologije razvijal 240 KM. Na bencinski strani pa bodo šteivlni TSI agregati z močjo od 92- pa do 206 kW.
更多信息请访问: Volkswagen.si