fbpx

尤奇斯……进来了!潮人们,是时候刮胡子了!

Hipsterji, čas je, da se poslovite od brade.

随着yuccis(即年轻的城市创意人士)的出现,潮人的“危机”加深,因为Y一代现在更倾向于精致的外观。浓密的胡须已经过时了,这对时髦文化来说是一个沉重的打击,因为它是时髦文化的标志之一。青春期后的叛逆精神,反映在胡须上,因此敲响了警钟。胡须曾经是男性气质的象征,但现在已经过时了,这是有充分理由的。

Košate brade so preživete. To je na lastnem primeru razjasnil Joel Alexander, model in modni bloger, ki je po dveh letih dlakastega izobilja na obrazu ugotovil, da mu brada ne pomaga pri njegovi karieri. Prej ga omejuje. Njegov agent mu je dejal, da ga modne hiše ne najemajo prav zaradi brade. Tega več ne iščejo, mu je pribil. V vmesnem času si je 在 Instagram 上, kjer je profil ustvaril dve leti nazaj, torej na vrhuncu ”bradomanije”, zavoljo številnih modnih kampanj (za True Religion, Silver Jeans, Alternative Apparel,…) nabral številne sledilce.

Joel Alexander je na lastni koži občutil bes Instagram sledilcev, a čistejši videz bo dobro del njegovi manekenski karieri.
Joel Alexander je na lastni koži občutil bes Instagram sledilcev, a čistejši videz bo dobro del njegovi manekenski karieri.

A število je, potem ko se je brade znebil, drastično upadlo. Kot golobrad na fotografiji je imel čez noč osem tisoč sledilcev manj. Zdaj jih odvaja od svojega videza z otroškimi koraki. Danes poraščenega modela sicer ni več lahko najti.

阅读更多: 这是2015年最流行的6款男士胡须

Biti hipster (je) pomeni(lo), da se požvižgaš na korporativno kulturo. Sedaj pa vidimo, da novi ”milenijci”, t.i. yucciji, delajo v netradicionalnih okoljih, kjer na delovnem mestu nosijo kar jim srce poželi in se na ta način svobodno izražajo.

Yuccie - Young Urban Creative
Košate brade so out!
Košate brade so out!

Svoje je k trendu brez brad pristavila tudi sodobna tehnologija. Sveže, minimalistično in čisto. Brada tu zato nima mesta. Jeff Laub, soustanovitelj znamke za nego telesa Blinde Barber, pravi, da 关心, predvsem kože, doživlja neke vrste 再生, sploh zdaj, ko smo se znebili termina metroseksualci. Moški namreč postajajo bolj samozavestni kar se tiče skrbi za podobo, ker to zdaj več ne pomeni toliko tveganja za izgubo podobe moškosti in možatosti.

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。